امسال 10هزار نفر از استان کرمانشاه عازم مرقد امام(ره) می‌شوند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 284021|11:02 - 1394/02/20
نسخه چاپی
امسال 10هزار نفر از استان کرمانشاه عازم مرقد امام(ره) می‌شوند
مشاورعالی استاندار کرمانشاه گفت: امسال بیش از 10 هزار نفر از استان کرمانشاه به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

به گزارشامروله، 

جعفر همتی در اولین جلسه ستاد بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: امام خمینی(ره) کشور ایران را از ذلت به عزت رساند و امروز همة آزادگان مسیر و راه این ابرمرد تاریخ را ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه همه ما خود را مدیون امام خمینی(ره) می دانیم، اظهار داشت: باید تلاش ویژه شود تا هر کار و وظیفه ای که در خصوص ارتحال امام(ره) به هر دستگاهی محول می شود به بهترین نحو ممکن صورت گیرد، زیرا همه ما مدیون امام(ره) هستیم.

همتی تصریح کرد: اتخاذ تمهیدات لازم برای ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) در استان باید به عنوان اولین و مهمترین کارها مدنظر قرار گیرد و آنچه که در توان داریم باید برای این موضوع بکار گیریم.

رئیس ستاد بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استان ادامه داد: امام خمینی(ره) در جان و قلب تک تک افراد قرار دارد، اما ادارات هم وظیفه دارند که کارهای خود را در خصوص بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استان با دقت کامل انجام دهند تا مراسمی در شان امام عظیم الشان مان همچون سالهای گذشته برگزار شود.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به نزدیکی ایام نیمه شعبان ولادت باسعادت امام عصر(عج) با ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی بیان داشت: این موضوع باید توسط دستگاه های اجرایی ذیربط به ویژه شهرداری کرمانشاه طوری مدیریت و برنامه ریزی شود تا هم مراسم جشن نیمه شعبان و هم ایام غم و حزن رحلت امام خمینی(ره) در استان به شکلی مناسب و صحیح برگزار شود.

وی گفت: کار پرداختن به جشن نیمه شعبان و همچنین ایام رحلت امام(ره) سلیقه و ذوق خودش را می خواهد که باید به بهترین نحو ممکن در استان از سوی متولیان انجام شود.

همتی با بیان اینکه امسال بیش از 10 هزار نفر در استان کرمانشاه به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند، افزود: برای اعزام این افراد به 230 دستگاه اتوبوس نیاز داریم که در این خصوص باید برنامه ریزی لازم از سوی اداره کل حمل و نقل پایانه ها صورت گیرد.

رئیس ستاد بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استان گفت: برای برنامه ریزی بهتر بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استان هفت  کمیته اعزام، مراسم، حمل و نقل، مالی و پشتیبانی، امنیتی و انتظامی، فرهنگی و تبلیغی و امداد، درمان و بیمه تشکیل شده است.