فرمانده انتظامی سرپلذهاب:

ارتقاء امنیت اجتماعی دستاورد تلاش مسئولین و همکاری مردم است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298351|12:41 - 1395/12/24
نسخه چاپی
	ارتقاء امنیت اجتماعی دستاورد تلاش مسئولین و همکاری مردم است
مرصادنيوز: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپلذهاب با تاکید بر لزوم رعابت قوانین و احتیاطات تامینی مردم در ایام نوروز گفت ارتقاء امنیت اجتماعی دستاورد تلاش مسئولین و مامورین در نهادهای مختلف وتعامل وهمکاری مردم است.

به گزارشامروله،  به نقل از بازی دراز، همایش پلیس و امنیت محله محور با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپلذهاب و جمعی از مسئولان محلی در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ محمدرضا یاری در این همایش اظهار داشت: برقراری امنیت در سطح جامعه مرهون تلاش بخشهای مختلفی است که نیروی انتظامی یکی از این بخشهای تأثیرگذار است.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپلذهاب افزود: با همکاری و همیاری دستگاههای اجرایی می‌توان گام مؤثری درجهت ارتقای امنیت جامعه و محله‌ها برداشت و اجرای این مهم در گرو مشارکت مردم و مسئولین نهادی‌های مختلف است.

 

وی در ادامه افزود: همواره پیشگیری از وقوع جرائم یکی از مهمترین اصولی است که باید در هر زمینه ای صورت گیرد لذا بایستی در بین مردم و پلیس همکاری مستمری وجود داشته باشد و در صورت مشاهده موارد مشکوک، پلیس را مطلع سازند تا امنیت محلات حفظ گردد.

 

یاری با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان سرپلذهاب گفت: تاکنون اقدامات خوبی در این بخش صورت گرفته است اما با توجه به آغاز سال جدید و تعطیلات نوروزی می بایست هر یک از همشهریان نیز نکات امنیتی منازل خود را رعایت کنند تا در صورت رفتن به مسافرت از وقوع سرقتهای احتمالی جلوگیری شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپلذهاب خاطر نشان شد: به منظور برگزاری مراسم چهارشنبه سوری، برقراری امنیت و آرامش شهروندان یکی از اولویتهای مهم نیروی انتظامی خواهد بود اما در این بین خانواده ها نیز نقش تعیین کننده ای در پیشگیری از حوادث و سوانح تلخ چهار شنبه سوری دارند.

 

 یاری در ادامه اظهار داشت: در این راستا چنانچه فرد یا افرادی سعی در ایجاد رعب و وحشت و یا تخطی از قانون را داشته باشند به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

 

وی همچنین به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اشاره و تصریح کرد: آنچه که مهم و ضروری است ، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای داشتن تعطیلات و مسافرتی بدون حادثه و مخاطره است لذا همکاری مردم با پلیس راهنمایی و رانندگی و رعایت نکات مهم در حین رانندگی در جاده ها از ملزومات سفری امن و آرام به شمار می رود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد