امام جمعه شهرستان سرپلذهاب:

ساخت مدرسه از مهمترین امور خیر در جامعه است/ رشد 50 درصدی کمکهای خیرین مدرسه ساز در سرپلذهاب

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298388|11:55 - 1395/12/26
نسخه چاپی
	ساخت مدرسه از مهمترین امور خیر در جامعه است/ رشد 50 درصدی کمکهای خیرین مدرسه ساز در سرپلذهاب
مرصادنيوز: امام جمعه شهرستان سرپلذهاب گفت: ساخت مدرسه یکی از مهمترین امورات خیر در جامعه است وشهرسان دراین خصوص رشد 50 درصدی داشته است.

به گزارشامروله،  به نقل از بازی دراز، مراسم تجلیل از 150 خیر مدرسه ساز سرپلذهابی با حضور فرماندار شهرستان سرپلذهاب، امام جمعه و جمعی از مسئولین در محل کانون شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام جواد فاطمی در این مراسم اظهار داشت: کسانیکه اموال خود را در راه خدا و برای ترویج دین در خفا و آشکارا مصرف می کنند، قطعا" در نزد خدا پاداش نیکی دریافت خواهند کرد.

 

امام جمعه سرپل ذهاب خاطر نشان شد: با توجه به پاداشی که خداوند برای هر عمل خیر و ثوابی درنظرگرفته است لذا یکی از بهترین اموری که می تواند خیر دنیا و آخرت را برای فرد به ارمغان بیاورد، کمک در جهت پیشبرد و سایل تحصیل و امر مدرسه سازی برای افراد جامعه خواهد بود.

 

 

وی با بیان اهمیت موضوع مدرسه سازی و نقش پررنگ امر تحصیل در سلامت و رشد فکری افراد جامعه، گفت: مدرسه سازی از جمله امور اجتماعی بسیار مهم و تأثیرگذار در رشد علمی جامعه است.

 

فرماندار شهرستان سرپلذهاب نیز با اشاره به اهمیت تعلیم و تعلم گفت: با فراهم نمودن بسترهای لازم درامر تحصیل ، موجبات پیشرفت روزافزون کشورمحیا می گردد.

 

جهانبخش حیدری  در ادامه افزود: آموزش و پرورش مهمترین دستگاه در پرورش و تربیت آینده سازان ایران اسلامی است و تمامی مردم و مسئولین باید این ارگان علمی، فرهنگی را در رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی یاری رسانند.

 

وی مدرسه سازی را کاری با اهمیت خواند و تصریح کرد: اهمیت مدرسه سازی کمتر از مسجد سازی نیست و باید در راستای تعلیم  تربیت فرزدان این مرز و بوم تلاش کرد.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سرپلذهاب در ادامه اظهار داشت: امروز ایران اسلامی الگویی عملی جهت حکومت به جهانیان ارائه کرده است و زمانی می توان در این امر به توفیقات عالی دست یافت که از پشتوانه علمی مناسبی برخوردار باشیم که یقینا" این پشتوانه علمی در مدارس شکل می گیرد.

 

 

روح اله عباسیان افزود: تاکنون 7 میلیارد و 860 میلیون ریال از محل خیرین مدرسه ساز جهت ساخت مدارس در سطح شهرستان جمع آوری شده است که از این میزان 450 میلیارد ریال صرف ساخت 3 مدرسه و 336 میلیارد ریال آن نیز در امورات کتابخانه ای، کلاسهای تقویتی، خرید وسایل ورزشی و مؤسسات علمی دانش آموزان هزینه شده است.

 

وی گفت: درسالجاری نسبت به سال گذشته کمکهای خیرین شهرستان سرپلذهاب به آموزش و پرورش رشد 50 درصدی داشته است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد