رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه خبر داد:

درخشش قایقرانان کرمانشاهی در مسابقات آب های آرام بانوان کشور

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298389|12:01 - 1395/12/26
نسخه چاپی
	درخشش قایقرانان کرمانشاهی در مسابقات آب های آرام بانوان کشور
مرصاد نیوز: رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از درخشش سه بانوی قایقران کرمانشاهی حاضر در لیگ آب های آرام کشور خبر داد.

به گزارشامروله، محمد سهراب بیگ در گفت و بامرصاد اسپورت، اظهار داشت: سما یاسمی، هیوا افضلی و نادیا تالانک سه ورزشکار کرمانشاهی هستند که با عضویت در تیم های دانشگاه پیام نور و مقاومت عملکرد خوبی از خود در رقابت های لیگ آب های آرام به جا گذاشتند.

 

سهراب بیگ ادامه داد: در کایاک یکنفره هزار متر سما یاسمی قایقران کرمانشاهی از تیم دانشگاه پیام نور عنوان سوم را از آن خود کرد و در کایاک دونفره یک هزار متر نیز در کنار الناز شفیعیان هم تیمی خود مقام دوم را بدست آورد.

 

وی خاطرنشان کرد: در کانوی یکنفره 500 متر، هیوا افضلی دیگر قایقران کرمانشاهی در جایگاه دوم ایستاد و در کانوی دونفره 500 متر نیز همراه با نادیا تالانک دیگر بانوی کرمانشاهی رتبه اول را به خود اختصاص داد.

 

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه با اشاره به رقابت های کایاک چهارنفره 500 متر گفت: تیم پیام نور که سما یاسمی ورزشکار کرمانشاهی را در ترکیب داشت مقام اول را به خود اختصاص داد.

 

سهراب بیگ اظهار کرد: در پایان رقابت های لیگ آب های آرام بانوان کشور تیم تاید واتر با کسب 272 امتیاز قهرمان شد، مدیریت توسعه هوشمند برهان مبین با 235 امتیاز جایگاه دوم را بدست آورد و تیم مقاومت نیز با حضور افضلی و تالانک دو قایقران کرمانشاهی با کسب 229 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد