فرمانده انتظامی سرپلذهاب:

تعامل و همکاری اصناف با پلیس نقش مهمی در ارتقاء امنیت بازار دارد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298410|12:27 - 1395/12/28
نسخه چاپی
	تعامل و همکاری اصناف با پلیس نقش مهمی در ارتقاء امنیت بازار دارد
مرصادنيوز: فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب با تاکید بر لزوم قانونمداری اصناف و بازاریان گفت : تعامل و همکاری اصناف ب اپلیس نقش مهمی در ارتقاء امنیت بازار و پیشگیری از تخلفات دارد.

به گزارشامروله، به نقل از بازی دراز، سرهنگ محمدرضا یاری با اشاره به اینکه امروز نقش اصناف بر کسی پوشیده نیست و این تشکل مردمی در همه ادوار نقش مؤثر و تأثیرگذاری در کشور دارد، اظهار داشت: هم اکنون نقش اصناف در حوزه اقتصاد مقاومتی بسیار پراهمیت و کلیدی بوده و در تولید ناخالص ملی و ایجاد اشتغال نیز بسیار حائز اهمیت است.

 

وی افزود: ارتباط منطقی و تعامل نزدیک اصناف و نیروی انتظامی می تواند به نظم و امنیت پایدار کمک مؤثری کرده و رونق کسب و کار را به همراه داشته باشد.

 

وی در ادامه افزود: نقش اصناف در رونق فضای کسب و کار کشور نیز بی بدیل بوده تا جایی که با یک برنامه ریزی اصولی و مدون، از ظرفیت عظیم آن می توان برای بهبود فضای کسب و کار و اشتغال استفاده بهینه کرد.

 

یاری همچنین با اشاره به آغاز سال جدید و خرید شب عید شهروندان گفت: با توجه به بازار شب عید و خرید مایحتاج مردم برای سال نو، بایستی همه اصناف و بازاریان بر مبنای اساسنامه های صنفی کالاهای خود را عرضه کنند و از کم فروشی و گرانفروشی بپرهیزند.

 

وی خاطر نشان شد: نظارت بر بازار شب عید یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی و سایر دستگاههای مرتبط به شمار می رود لذا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی بازاریان، قطعاً با آنها برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

 

یاری همچنین با اشاره به شعار نوروز 96 اظهار داشت: شعار نوروز 96 آرامش و نشاط بهاری است به همین منظور پلیس در راستای ارتقای شاخصهای خدمت به موضوع امنیت و برقراری نظم و انضباط اجتماعی می اندیشد و در این زمینه به همکاری و تعامل اقشار مختلف جامعه از جمله اصناف نیازمند است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد