مدیر جهادکشاورزی سرپلذهاب:

میوه شب عید درروزهای پایانی سال وارد بازار می شود/ نظارت مستمر در توزیع و کیفیت محصولات

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298413|12:31 - 1395/12/28
نسخه چاپی
	میوه شب عید درروزهای پایانی سال وارد بازار می شود/ نظارت مستمر در توزیع و کیفیت محصولات
مرصاد نیوز: مدیر جهادکشاورزی شهرستان سرپلذهاب گفت: میوه شب عید در روزهای پایانی سال وارد بازار می شود و نظارت در توزیع و کیفیت محصولات بصورت مستمر توسط نهادهای مسئول انجام می گیرد.

به گزارشامروله،پور مراد جانی در گفتگو با بازی دراز، از تامین میوه شب عید در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد و  اظهار داشت: با هدف تنظیم بازار ایام پایانی سال و روزهای عید نوروز 60 تن پرتقال و 40 تن سیب توسط اداره تعاون روستایی  به مردم عرضه می شود.

 

وی ضمن تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر نحوه توزیع و عرضه در مراکز فروش افزود: نظارت بر نحوه توزیع و کیفیت و مرغوبیت میوه شب عید باید به صورت دقیق انجام شود تا میوه هایی با کیفیت و قیمت مناسب به دست مصرف کننده ها برسد

.

 

مدیر جهاد کشاورزی سرپل ذهاب تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم پرتقال در شهرستان‌ 4 هزار تومان و هر کیلو سیب 3 هزار 700 تومان مصوب شده است.

 

وی همچنین از تامین گوشت قرمز و گوشت مرغ گرم در ایام نوروز در سرپلذهاب خبر داد و گفت: با هدف تنظیم بازار و تقلیل قیمت ها و متناسب با نیاز شهرستان، تامین گوشت و مرغ مورد نیاز مردم در ایام تعطیلات نوروزی در دستور کار قرار گرفته است.

 

جانی افزود: اعتماد مصرف کنندگان و حفظ سلامت و بهداشت جامعه از اهمیت خاصی برخوردار بوده لذا امرتوزیع اقلام میوه و گوشت موردنیاز با نظارت مستمر دستگاه های اجرایی صورت می گیرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد