مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه:

سالن ورزشی هیئت کاراته شهرستان جوانرود تجهیز می‌شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298437|12:52 - 1395/12/29
نسخه چاپی
	سالن ورزشی هیئت کاراته شهرستان جوانرود تجهیز می‌شود
مرصادنيوز: مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه گفت: سالن ورزشی هیئت کاراته شهرستان جوانرود با هدف ارتقا عملکرد ورزشکاران تجهیز می‌شود.

به گزارشامروله،  پیش از ظهر یکشنبه نشستی با حضور مسئولان ورزش و جوانان و کاراته شهرستان جوانرود با هدف بررسی مشکلات ورزشکاران این رشته برگزار شد.

 

در این نشست، محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود با بررسی عملکرد هیئت کاراته این شهرستان در سالیان گذشته افزود: تلاش برای ارتقا کیفیت امکانات این ورزش در جوانرود انجام می‌شود.

 

نبی فتحی، نماینده فدراسیون کاراته و مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه نیز در این نشست اظهار داشت: به صورت حرفه ای بیش از ۲۰۰ کاراته کار در شهرستان جوانرود فعالیت می‌کنند اما متأسفانه فضای مناسب برای تمرینات تاکنون فراهم نبوده است.

 

وی از تجهیز سالن ورزشی هیئت کاراته شهرستان جوانرود در سال جدید خبر داد و گفت: این اقدام با هدف کمک به ارتقا عملکرد ورزشکاران انجام می‌شود.

 

فتحی نبود خوابگاه برای اسکان ورزشکاران را از مشکلات اکثر شهرستان های استان کرمانشاه دانست و تصریح کرد: این مشکل سبب شده تا بسیاری از شهرستان ها از میزبانی مسابقات ملی و فراملی محروم شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد