گزارش

توزیع میوه نوروزی به هر قیمتی که فروشنده بخواهد/نرخ بی‌ثبات گوشت

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298454|10:08 - 1395/12/30
نسخه چاپی
	توزیع میوه نوروزی به هر قیمتی که فروشنده بخواهد/نرخ بی‌ثبات گوشت
افزایش قیمت میوه شب عید و بی‌ثباتی بازار باعث نگرانی بسیاری از شهروندان کرمانشاه شده است.

به گزارشامروله، گزارششبکه اطلاع رسانی مرصاد ، بررسی میدانی مرصاد از مراکز توزیع میوه شب عید، نشان می‌دهد که فروشندگان پرتقال را از قیمت ۴۵۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان می‌فروشند در حالیکه پیشتر از سوی دستگاه های ذیربط قیمت هر کیلو پرتقال شب عید ۴۰۰۰۰ تومان اعلام شده بود.

 

یکی از شهروندان به هنگام خرید از مرکز میوه شب عید به خبرنگارمرصاد گفت: هر فروشنده ای به هر قیمتی که بخواهد در حال فروش میوه است، پرتقالی که کیفیت چندانی ندارد را ۴۵۰۰ و ۵۵۰۰۰ می‌فروشند و میوه ای که از کیفیت بهتری برخوردار است را به ما ۷۰۰۰ تومان می‌فروشند.

 

به گزارش خبرنگار مرصاد، بر اساس اعلام مراکز ذیربط قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز توزیع شب عید ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد در حالیکه در بازار شب عید خبری از این قیمت نیست.

 

خبرنگار مرصاد، با مراجعه به برخی از فروشگاه های توزیع گوشت قرمز در کرمانشاه، توزیع گوشت به قیمت ۳۰ هزار تومان، ۳۵ هزار تومان و حتی ۴۰ هزار تومان را ثبت کرده است.

 

یکی از شهروندان کرمانشاهی به مرصاد گفت: از صبح امروز تاکنون برای خرید گوشت به فروشگاه ها مراجعه میکنم اما  قیمت گوشت قرمز خیلی بالاتر از آن چیزی است که برای شب عید اعلام شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد