شهدای گمنام بازی دراز میزبان یادگاران دفاع مقدس شدند/ میثاق مجدد با آرمانهای شهداء در اولین روز از سال جدید

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298460|13:13 - 1396/01/01
نسخه چاپی
 شهدای گمنام بازی دراز میزبان یادگاران دفاع مقدس شدند/ میثاق مجدد با آرمانهای شهداء در اولین روز از سال جدید
جمعی از یادگاران دفاع مقدس و بسیجیان سرپلذهاب با حضور در کنار قبور مطهر شهدای گمنام بازی دراز ضمن تحویل سال نو با آرمانهای امام و شهداء تجدید میثاق کردند.

به گزارشامروله، به نقل از بازی دراز، در این مراسم معنوی جمعی از بسیجیان و یادگاران دفاع مقدس و بسیج سازندگی استان کرمانشاه به همراه جانشین فرمانده سپاه ناحیه و شهردار سرپلذهاب لحظه سال تحویل را در کناریادمان بازی دراز سپری کردند.

 

قرائت فاتحه بر مزار شهدای گمنام و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در آغاز نوروز و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب در حاشیه این مراسم ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن بهار دلها اظهار داشت: در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و حضور در کنار خانواده معزز شهدا بخصوص در لحظه تحویل سال شاید کمترین اقدام در جهت ابراز همدردی با خانواده گرانقدر شهیدان باشد.

 

مجتبی کاکایی افزود: شهدای ایران اسلامی با از خودگذشتگی و جانفشانی نقش بسزایی در پایداری نظام جمهوری اسلامی داشتند و اکنون تمامی آحاد جامعه باید قدردان رشادت‌های شهیدان باشیم.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیان داشت: سند رشادت رزمندگان درشهرستان سرپل ذهاب این روزها زائران بسیاری را مشتاق دیدن و شنیدن ایثار و مقاومت رزمندگان در این دیار کرده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد