مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد:

صدور ۱۶۵ مجوز اجرای طرح‌های صنعتی و کشاورزی کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298831|09:25 - 1396/01/29
نسخه چاپی
	صدور ۱۶۵ مجوز اجرای طرح‌های صنعتی و کشاورزی کرمانشاه
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ۱۶۵ مجوز اجرای طرح‌های صنعتی، تولیدی، خدماتی و نیازهای بخش کشاورزی استان کرمانشاه صادر شده است.

به گزارشامروله، ، مهندس کولانی اظهار داشت: مجوزهای فوق بر اساس تبصره یک ماده یک  و موافقتنامه تبصره ۴ الحاقی صادر گردیده که بدون شک نقش مهمی در اشتغال‌زایی اراضی کشاورزی استان دارد چرا که این طرح‌ها در اراضی کم بازده اجرا می‌گردد.

 

کولانی با بیان اینکه در سنوات گذشته حدود ۱۰۰۰ طرح مجوز دریافت نموده‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های ما نظارت بر مجوزهای صادر شده است تا از تغییر کاربری آنها جلوگیری نموده و در راستای همان مجوز فعالیت کنند.

 

وی یکی از وظایف امور اراضی را شرکت فعال در جلسات کارگروه امور زیر بنایی استان و کمسیون ماده ۵ استان اشاره کرد که با نگاه حفاظت از اراضی زراعی و باغات واقع در حریم و محدوده شهر، همچنین جلسات تبصره یک ماده یک استان در خصوص بررسی درخواست تغییر کاربری اراضی زراعی و باغات، صدور موافقتنامه‌های تبصره ۴ الحاقی برای طرح‌های تولیدی کشاورزی با توجه به موافقتنامه ‌های اصولی صادر از واحدهای فنی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با شرکت فعال در جلسات کمیته تهیه و تصویب طرح‌های هادی روستایی تلاش لازم به منظور ایجاد فضای مناسب اسکان و استقرار روستائیان در بستر تولید و فراهم نمودن امکانات جهت آنان صورت می‌گیرد.

 

کولانی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات را الکترونیکی نمودن تمام روند مربوط به تبصره‌های ۴ و یک الحاقی اعلام کرد که مزایایی فراوانی از جمله بالا بردن دقت کار و باعث کاهش وقت و هزینه شده و روند امور نیز با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

 

گفتنی است، تبصره یک ماده یک در خصوص طرحهای تولیدی غیر کشاورزی صنعتی و خدماتی است و تبصره ۴ الحاقی در خصوص فعالیتهای گلخانه ها، دامداری، مرغداری، پرورش ماهی و صنایع تبدیلی وتکمیلی و غذایی می باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد