عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه مطرح کرد:

بی‌توجهی شهردار کرمانشاه به وضعیت بسیارنابسامان دبیرخانه ماده ۱۰۰

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298832|09:28 - 1396/01/29
نسخه چاپی
	بی‌توجهی شهردار کرمانشاه به وضعیت بسیارنابسامان دبیرخانه ماده ۱۰۰
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: بارها اعلام کردیم که دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری کرمانشاه نیاز اساسی به اصلاح ساختار نیروی انسانی دارد اما شهردار به این مسئله بی‌توجه است.

به گزارشامروله، شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، خسرو زرافشانی اظهار داشت: بارها به شهردار کرمانشاه توصیه کردم که در خصوص واگذاری خدمات شهرداری همچون اتوبوسرانی، رفت و روب شهر و... به شرکت خارج از استان، با اعضای شورا در این مورد مشورت کند اما توجه نشد.

 

وی بیان کرد: وضعیت فعلی اتوبوسرانی تجربه خوبی برای درس گرفتن از نحوه مدیریت است اگر ما در بخش شهرداری و سازمان اتوبوسرانی، اتوبوس هایی را می‌داشتیم که خدمات مردم را انجام می دادند الان با اعتصاب بخش خصوصی روبرو نمی‌شدیم و کار مردم مختل نمی‌شد.

 

زرافشانی با تاکید بر اینکه شهردار کرمانشاه باید به تذکرات نمایندگان مردم در شورا توجه کند، گفت: سه ماه پیش به شهردار عنوان کردم که دبیرخانه ماده ۱۰۰ شهرداری مشکلات خاص دارد و باید خانه تکانی کامل در آن صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری کرمانشاه  نیاز جدی به اصلاح ساختار نیروی انسانی دارد، گفت: با وجود این هشدارها اما شهردار توجهی نکرد و هم اکنون دبیرخانه ماده ۱۰۰ نقل محافل شده است.

 

زرافشانی خطاب به شهردار کرمانشاه گفت: ما گرفتاری‌های مردم و شهر را می‌دانیم اما شهردار کم توجه است و لایحه‌هایی را به صحن شورا ارائه می‌دهد و مصوب از شورا می‌گیرد که بعضا برای شهر مشکل ساز می‌شود.

 

این عضو شورا افزود: از سه ماه پیش به شهردار اعلام کردم که دبیر خانه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری نیاز به خانه تکانی دارد اما انجام نداد تا اینکه پلمپ شد و دستگاه‌های قضایی و نظارتی وارد موضوع شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد