اولین همایش "سرمایه گذاری و مشارکت" در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد + تصاویر

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298847|13:11 - 1396/01/30
نسخه چاپی
 اولین همایش "سرمایه گذاری و مشارکت" در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد + تصاویر
مرصادنيوز: اولین همایش سرمایه گذاری و مشارکت شهرستان سرپل ذهاب بر گزار شد.

به گزارشامروله،  به نقل از بازی دراز،دکتر داوود ندیم در حاشیه اولین همایش سرمایه گذاری و مشارکت شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: در راستای تحقق شعارسال به لسان مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی تولید- اشتغال  سرپل ذهاب یکی از اولین شهرستان های در سطح کل کشوردر زمینه برگزاری همایش سرمایه گذاری و مشارکتی بوده است.

 

وی افزود: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار بالا در شهرستان سرپل ذهاب زمینه برای جهش اقتصادی در این شهرستان فراهم است و امید داریم نقطه عطفی بر توسعه این شهرستان باشد.

 

 

پدر سرمایه گذاری شهرداریهای ایران تصریح کرد: در شهرداری این شهرستان مرزی بالغ بر 45 فرصت سرمایه گذاری شناسایی شده است تا با مطالعات اقتصادی و CDS و برندینگ شهری تعیین شده چشم انداز 155 ساله آینده سرپل ذهاب مشخص شود و بر مبنای آن استراتژیک توسعه شهر و فرصت های سرمایه گذاری احصاء شود.

 

مشاور استاندار و معین شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در ادامه نیز به حضور مردم در صحنه های اقتصادی تاکید داشت و گفت: اصلاح فرآیند و ساختارها در صدور مجوزها ازگلایه های فعالان اقتصادی شهرستان سرپل ذهاب بوده که باید مورد توجه مسئولین امرقرار گیرد تا زمینه فرد سرمایه گذار و فعالان اقتصادی هموارگردد و شاهد رشد شکوفایی در این شهرستان باشیم.

 

 

اردشیر رستمی افزود: در این جلسه با تشریح دقیق برنامه های خاص علمی و بومی منطقه، گفتمان و دیپلماسی این موضوع در حوزه اقتصادی در این شهرستان حاکم شد و با عزم و اراده ی که در مردم و حمایت های معنوی استاندارکرمانشاه وجود دارد افق روشنی برای این شهرستان مرزی امیدوار هستیم.

 

فرماندارسرپل ذهاب در پایان به تحقق شعارسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال تاکید داشت و گفت: در این شهرستان حدود 100نفر فعال اقتصادی در حوزه سرمایه گذاری در بخش خصوصی مشتاق فعالیت هستند و امید است با تدوین طرح "سی دی اس" بر اساس یک استراتژی ملی در این شهرستان رشد توسعه اقتصادی افزایش یابد.

 

اکبر سنجابی افزود: با تشکیل این جلسه طرح سی دی اس در سرپل ذهاب آغاز شد و امید است در طی5 ماه آینده به نتیجه مطلوبی دست یابیم.

 

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق دارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد