مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان سرپلذهاب:

المپیاد ورزشی مدارس بستر مناسبی برای رشد استعدادهای ورزشی است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298848|13:12 - 1396/01/30
نسخه چاپی
	المپیاد ورزشی مدارس بستر مناسبی برای رشد استعدادهای ورزشی است
مرصادنيوز: مدیرآموزش و پرورش سرپلذهاب ب اتاکید بر نقش المپیادهای ورزشی در افزایش روحیه و فرهنگ پهلوانی، گفت: المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای بستر مناسبی برای رشد استعدادهای ورزشی دانش آموزان است.

به گزارشامروله، به نقل از بازی دراز، روح اله عباسیان در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای اظهار داشت: این المپیاد بستر مناسبی برای رشد و توسعه فعالیت های ورزشی میان دانش آموزان را فراهم کرده و آنان را برای حضور پرشود و با نشاط در محیط مدرسه آماده می کند و این امر اهداف آموزشی و پرورشی طراحی شده در نظام تعلیم و تربیت را محقق می سازد.

 

وی افزود: در این مسابقات علاوه بر افزایش روحیه نشاط و شادابی اصول اخلاقی ورزشی و منش پهلوانی در بین کودکان و نوجوانان ترویج می‌یابد.

 

 

عباسیان تصریح کرد: برای عینیت بخشیدن به تحصیل، تهذیب و ورزش که انتظارات مقام معظم رهبری از نوجوانان وجوانان است، طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در این مدرسه برگزار شده است.

 

گفتنی است این آیین اختتامیه بصورت نمادین در دبیرستان پسرانه شاهد شهدای ابوذر با اجرای حرکات ورزشی صبحگاهی، طناب زنی، کاراته، ژیمیناستیک، اسکیت، دوچرخه سواری، اسکوتر، حرکات با حلقه، اجرای سرود و نمایش برگزار و با اهداء جوایز و لوح تقدیر از نفرات برتر رشته های مختلف ورزشی تجلیل شد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد