فرماندار شهرستان سرپلذهاب :

دستگاههای فرهنگی برای پیشگیری از گرایش جوانان به مواد مخدر تلاش کنند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298870|11:11 - 1396/01/31
نسخه چاپی
	دستگاههای فرهنگی برای پیشگیری از گرایش جوانان به مواد مخدر تلاش کنند
مرصادنيوز: فرماندار شهرستان سرپلذهاب با تاکید بر لزوم آگاهسازی خانواده ها از آسیبهای اجتماعی اعتیاد به مواد مخدر، گفت: دستگاههای فرهنگی شهرستان با برنامه ریزی مناسب برای پیشگیری از گرایش جوانان به مواد مخدر تلاش نمایند .

به گزارشامروله،  به نقل از بازی دراز، اولین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین سرپلذهاب در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

اکبر سنجابی در اولین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: با توجه به وجود گرایش به اعتیاد به انواع مواد مخدر به ویژه مخدرهای صنعتی در بین نوجوانان و جوانان، توجه بیشتر به راههای مقابله و پیشگیری از این ناهنجاری خطرناک اجتماعی در درون خانواده ضروری است.

 

وی افزود: در این شرایط خاص اجتماعی، همه در برابر جامعه به ویژه نسل جوان جامعه، مسئول بوده و تمامی دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار نیروهای نظارتی و انتظامی در این راستا اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب آگاه سازی خانواده ها و تشویق معتادین به خود اظهاری را از راهکارهای عملی و کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد دانست و خواستار همکاری دستگاهها و نهادها در راستای آموزش و پیشگیری از آسیب اعتیاد شد.

 

 

وی بیان داشت: میزان کشفیات مواد مخدردر مشتقات شیشه و تریاک در فروردین ماه جاری 63 درصد بوده و این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

 

سنجابی در پایان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 16نفر معتاد متجاهر از مناطق آلوده شهر جمع آوری و 4 نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان در این باره دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد