رئیس مرکز فوریت های پزشکی و حوادث استان کرمانشاه خبر داد:

حضور فعال فوریتهای پزشکی استان در مراسم صعودسراسری به ارتفاعات بازی دراز

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298871|11:12 - 1396/01/31
نسخه چاپی
	حضور فعال فوریتهای پزشکی استان در مراسم صعودسراسری به ارتفاعات بازی دراز
مرصاد نیوز: رئیس مرکز فوریت های پزشکی و حوادث استان کرمانشاه از حضور فعال فوریتهای پزشکی استان در مراسم صعودسراسری به ارتفاعات بازی دراز خبرداد و گفت: 10 دستگاه آمبولانس، یکدستگاه بالگرد، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و 50 نفر تکنسین در این مراسم حضور می یابند.

به گزارشامروله، صائب مدرسی در گفتگو با  بازی درازبا اشاره به ویژه برنامه گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز اظهار داشت: در برگزاری یادواره شهدای بازی دراز نیروهای امدادی با همکاری کامل حضوری فعال داشته و آماده خدمت رسانی به زائرین راهیان نور در غرب کشور هستند.

 

 مدرسی افزود: امسال 10 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه بالگرد و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه 50نفر تکنیسین در این مراسم معنوی بکار گرفته خواهند شد.

 

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و حوادث استان کرمانشاه با اشاره به حضور کاروان های راهیان نور در استان کرمانشاه تا مهرماه سال آینده، گفت: به بیمارستان ها و مراکز بین راهی اعلام آمادگی شده و در این رابطه EOC  اکیپ فوریت های پزشکی244 ساعته فعال  خواهد بود.

 

مدرسی تصریح کرد: با همکاری و هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و وزارت بهداشت، پذیرش و درمان تمامی مصدومین احتمالی و بیماران کاروان های راهیان نور رایگان انجام خواهد شد و تمامی زائران راهیان نور تحت پوشش بیمه های درمانی هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد