مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه:

حضرت محمد (ص) الگوی والای انسانیت و اخلاق برای جهانیان است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298961|12:48 - 1396/02/06
نسخه چاپی
	حضرت محمد (ص) الگوی والای انسانیت و اخلاق برای جهانیان است
مرصادنيوز:مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: رسول گرامی اسلام(ص) الگوی والای انسانیت و اخلاق شایسته برای تمام جهانیان است.

به گزارشامروله،  حجت الاسلام یوسفی‌نیا با اشاره ه فضایل و کرامات اهل بیت(ع) اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) الگوی مهربانی و اخلاق والای انسانی است  مسلمانان باید صفات پیامبر گرامی اسلام(ص) را الگوی رفتاری خود قرار دهند.

 

وی روزه‌داری، صدقه، قرائت زیارت پیامبر(ص) و نماز را از برترین اعمال در ماه رجب عنوان کرد و افزود: در جاهلیت پیش از اسلام مراسم‌‎های بزرگان عرب همراه با جاهلیت بود و شأنی برای زنان قائل نبودند.

 

این مسئول، پیامبر گرامی اسلام(ص) را اسوه والای اخلاق و کرامت دانست و گفت: خوشرویی و خوش رفتاری  با مردم و با خانواده از جمله ویژگی‌های برجسته اخلاقی رسول اکرم(ص) بود.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه بیان کرد: صمیمت و مهربانی دیگر ویژگی برجسته و بارز پیامبر اکرم بود(ص) و همه ما باید این صفات را حفظ و در خود تقویت کنیم.

 

حجت الاسلام یوسفی‌نیا بر اهمیت اقامه فریضه نماز و توجه به نماز اول وقت تاکید کرد و گفت: نماز اولین رکن عبادت نماز است و برای سعادت و عاقبت بخیری خانواده‌ها باید به نماز توجه ویژه داشته باشیم.