متصدی اقلیم شناسی صحنه :

جو شهرستان صحنه در هفته آینده ناپایدار می شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 298979|13:54 - 1396/02/07
نسخه چاپی
جو شهرستان صحنه در هفته آینده ناپایدار می شود
پایگاه خبری امروله : متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت: هوای شهرستان طي امروز و فردا قسمتي تا نيمه ابري در بعضي ساعات همراه با وزش باد، افزايش ابر و در پاره اي نقاط با احتمال رگبار موقت باران پيش بيني مي شود.

" یگانه خاموشیان "  در گفتگو باامرولهاظهار داشت: بر اساس تحلیل و بررسی آخرین نقشه ها و اطلاعات هواشناسی،هوای شهرستان طي امروز و فردا قسمتي تا نيمه ابري در بعضي ساعات همراه با وزش باد، افزايش ابر و در پاره اي نقاط با احتمال رگبار موقت باران پيش بيني مي شود.

 

وی ادامه داد : در هفته آينده، امواجي ناپايدار از جو منطقه عبور كرده؛ علاوه بر افزايش ابر، به تناوب سبب بارش هايي همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح شهرستان خواهند شد.

 

خامشویان خاطر نشان کرد :شرايط ناپايدار در روزهاي شنبه، دوشنبه و سه شنبه، بخصوص در بعدازظهر تا اواخر وقت روزهاي مذكور، نمود بيشتري داشته؛ بارش در برخي نقاط با آبگرفتگي معابر عمومي و احتمالاً رگبار تگرگ نيز همراه مي گردد.

 

متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه در پایان گفت: ضمناً امكان اين كه در بعضي ساعات از روزهاي شنبه و يكشنبه، هواي شهرستان بخصوص در برخی نواحی جنوبی نسبتاً غبارآلود گردد؛ چندان دور از انتظار نمي باشد. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد