مسئول شورای هماهنگی صحنه:

مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان صحنه برگزار می‌شود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299436|15:24 - 1396/03/10
نسخه چاپی
 مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان صحنه برگزار می‌شود
پایگاه خبری امروله : مسئول شورای هماهنگی شهرستان صحنه گفت : مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در چهار نقطه ی مختلف شهرستان صحنه برگزار می‌شود.

قنبر علی منصوری درگفتگو باامروله، عنوان کرد :  مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در چهار نقطه ی مختلف شهرستان صحنه شامل بخش دینور ، دهستان خدابنده لو، دهستان چمچمال و شهر صحنه همراه با افطاری شرکت کنندگان برگزار می‌شود.

 

وی هدف از این مراسمات را بزرگداشت یاد و نام امام راحل و صلابت و اقتدار ولایت فقیه و جمهوری اسلامی دانست و افزود: باید در این مراسم، اهداف، آرمان‌ها، تفکر، منش، اخلاق و ایده‌های امام راحل برای جوانان نسل آینده انقلاب تبیین و نهادینه‌سازی شود تا این امر منجر به احیای این شاخصه‌های بارز شخصیتی در جامعه و تداوم راه امام خمینی(ره) شود.

 

منصوری امام خمینی(ره) را دارای شخصیتی بین‌المللی و جهانی دانست و بیان کرد: باید تلاش شود تا آرمان‌های امام راحل در بین نسل امروزی و جوانان ترویج و نهادینه شود که در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی در کشور نقش و رسالت مهم و خطیری بر عهده دارند و باید برای این امر برنامه‌های مناسبی تدارک ببینند.

 

مسئول شورای هماهنگی شهرستان صحنه در پایان گفت : دستاوردها و توفیقات بی‌شماری که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به آن دست یافته به برکت رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران میسر شده و باید تلاش کنیم تا در پاسداری از این دستاوردها و ارزش‌ها تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد