کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی صحنه :

خانه قرآن شهدای بیدسرخ فعال‌ترین مرکز قرآنی صحنه می باشد

سرویس: شهرستانکد خبر: 299574|18:12 - 1396/03/22
نسخه چاپی
 خانه قرآن شهدای بیدسرخ فعال‌ترین مرکز قرآنی صحنه می باشد
پایگاه خبری امروله : کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی صحنه گفت: خانه قرآن شهدای روستای بیدسرخ فعال‌ترین مرکز قرآنی شهرستان صحنه با فعالیت‌های گسترده شناخته شد.

رضا شریفی‌راد در گفتگو باامروله، عنوان کرد: با اشاره به فعالیت گسترده خانه قرآن شهدای روستای بیدسرخ این مرکز را به‌عنوان فعال‌ترین مرکز قرآنی این شهرستان معرفی کرد و گفت: خانه قرآن شهدای روستای بیدسرخ صحنه نیمه دوم سال ۸۸ در بخش مرکزی این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ انسان‌ساز قرآن تأسیس شد.

 


وی به برخی از فعالیت‌های این خانه قرآن از جمله برگزاری جلسات و کلاس‌های آموزشی روخوانی و روان‌خوانی، ترجمه و مفاهیم، حفظ و تجوید قرآن، برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی و محافل انس با قرآن اشاره کرد.

 


شریفی‌راد با بیان دیگر فعالیت‌های این مرکز قرآنی، اظهار کرد: خانه قرآن شهدای بیدسرخ با برگزاری کلاس‌های متعدد آموزشی اقدامات مهمی در زمینه فعالیت‌های قرآنی انجام داده است که پیگیری و صدور گواهینامه از طریق این مرکز قرآنی از جمله این اقدامات است.

 


کارشناس قرآنی اداره تبلیغات صحنه افزود: سال ۹۵ از طریق این مرکز قرآنی ۱۱۰ مدرک«روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، تجوید و مفاهیم» به شرکت‌کنندگان این دوره‌ها اعطا شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد