مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) صحنه:

734 خانوار از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) صحنه از ضیافت افطاری این نهاد بهره مند شدند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299760|00:00 - 1396/04/07
نسخه چاپی
 734 خانوار از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) صحنه از ضیافت افطاری این نهاد بهره مند شدند
پایگاه خبری امروله : مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون به 734خانوار از مددجویان زیر پوشش حمایت کمیته امداد در این شهرستان ،افطاری و اطعام شده است.

رضا رجبی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون به 734خانوار از مددجویان زیر پوشش حمایت کمیته امداد در این شهرستان ،افطاری و اطعام شده است.

 

وی ادامه داد : تا کنون 6 مراسم بزرگ افطاری در مساجد و سایر مکان ها شهرستان برگزارشده و تا پایان ماه مبارک رمضان سفره‌ های افطار واطعام نیازمندان در مناطق مختلف شهرستان بر پا می شود.

 

رجبی  با اشاره به اینکه112 کیسه 'همیان مولا' بین نیکوکاران توزیع شده تا اقلام اساسی خانواده ‌های زیر پوشش را تامین کند، اظهار کرد: د رقالب این طرح خیران بیش از26 میلیون ریال برای تهیه سبد غذایی برای خانواده ‌های تحت حمایت کمک کردند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه با بیان اینکه734خانوار از مددجویان و نیازمندان در ماه مبارک رمضان از ضیافت افطاری این نهاد بهره مند شدند اضافه کرد: ارزش ریالی این اقدام 887 میلیون646 هزار ریال از محل اعتبارات کمک های حامیان وخیرین جهت اطعام و افطاری بوده است.