فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه:

بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد

سرویس: شهرستانکد خبر: 299776|13:23 - 1396/04/08
نسخه چاپی
بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد
پایگاه خبری امروله : فرماندهی ناحیه مقاومت بسبج سپاه شهرستان صحنه گفت : نماد بسیج برای دانش آموزان شهید حسین فهمیده و 36 هزار شهید بسیجی دانش آموز هستند که باید آنهار ا الگوی خود قرار دهند.

سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی در گفتگو باامروله، عنوان کرد :  بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار  وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. بسیج شاخ و برگ درختی است که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح  امنیت  را بریا میهن اسلامی مان به ارمغان بیاورد و بسیجی بر بالای آن حدیث عشق را سروده است .

 

وی در ادامه افزود : بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده اند و بسیجی دانش آموخته ی مکتبی است فارغ التحصیلان آن در جنت رضوان سکنی گزیده و ثمر رشادت های خود را در لقاء پروردگار خویش یافته اند.

 

سرهنگ عظیمی تاکید کرد : بسیجی کسی است که شور و شعور را در هم آمیخته و پیوندی نا گسستنی با مولای خوبان دارد که در قالب زمان محدود نشده و همچنان ادامه دارد . تا زمانیکه کشور محتاج امنیت است حضور بسیج و بسیجی لازم و ضروری است و هیچ کشوری در هیچ زمانی بدون امنیت نمی تواند به حیات خود ادامه دهد .

 

فرمانده سپاه ناحیه صحنه خاطر نشان کرد : بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد و بسیج با ایمان عمیق توام با عواطفی که از خصوصیات ملت ایران سرچشمه می گیرد ، عملکرد دشمن را رصد کرده و هر زمان لازم شد وارد میدان شده و با تفکری که از اسلام ناب محمدی (ص) نشات می گیرد به مقابله با خطرات می رود .

 

وی با بیان این نکته کهبسیجی نیرویی کار آمد و سرمایه ای گرانبها برای اسلام و انقلاب و کشور استگفت : مجموعه بسیج شهرستان صحنه با برگزاری اردو های تربیتی _ طرح هجرت _ اردوهای آمادگی المپیاد ها _ پیشرفت های تحصیلی _ توانمند سازی و حمایت از دانش آموزان جهت ورود به مدارس برتر_ تهیه اقلام کمک آموزشی _ شرکت در مسابقه علمی دانش آموزی _ درس آمادگی دفاعی _ میدان تیر _ اردوی راهیان نور _ مراسمات نهضت ما زنده ایم _ و در نهایت توجه ویژه به درس که باید آینده سازان این مملکت از بین شما انتخاب شود در راستای ارتقاء سطح فرهنگی و علمی دانش آموزان گامی موثر برداشته است.

 

سرهنگ عظیمی در پایان گفت : بسیج یعنی سعادت ، یعنی فرهنگ ، ظهور تجدد و نو گرایی ، یعنی ارزش ، یعنی آبادانی ، یعنی ارزش و مغز های متفکر پس باید بسیج را الگوی خود قرار دهید .