برای کسب سهمیه مسابقات جهانی لندن؛

دونده کرمانشاهی در رقابت های دو ماراتن استرالیا حضور می یابد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 299799|12:22 - 1396/04/10
نسخه چاپی
دونده کرمانشاهی در رقابت های دو ماراتن استرالیا حضور می یابد
مرصاد نیوز: رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه از حضور محمدجعفر مرادی دونده کرمانشاهی در رقابت های دوی ماراتن " گلد لیبل استرالیا " خبر داد.

به گزارشامروله، حمیدرضا فردین پور در گفت و گو با خبرنگارمرصاد اسپورت، اظهار داشت: این رقابت ها از روز 11 تیر و با حضور برترین های دو مراتن جهان آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: مرادی دونده کرمانشاهی نیز به دعوت رسمی کمیته برگزاری مسابقه دوی ماراتن استرالیا در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

فردین پور ادامه داد: رقابت های دو ماراتن استرالیا حکم انتخابی رقابت های ماراتن قهرمانی جهان را دارد.

رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه گفت: مسابقات دو ماراتن قهرمانی جهان مرداد امسال در لندن انگلیس برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مسابقات مارتن استرالیا دوندگان صاحب نامی از کشورهای اتیوپی، کنیا و اریتره که در این رقابت ها صاحب عنوان هستند نیز حضور خواهند داشت.

فردین پور یادآوری کرد: هر کدام از ورزشکاران شرکت کننده در دو ماراتن استرالیا که موفق به ثبت رکورد تا زمان 2 ساعت و 19 دقیقه شوند یا جزو 10 نفر اول قرار بگیرند مجوز حضور در رقابت های دو ماراتن جهان را کسب می کنند.

رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه گفت: مرادی در آخرین مسابقه ماراتن خود که به مسافت 42 کیلومتر در تهران برگزار شد، رکورد 2 ساعت و 13 دقیقه را از خود به جا گذاشت.

وی تصریح کرد: دونده کرمانشاهی اگر بتواند همین رکورد را در دوی مارتن استرالیا نیز ثبت کند می تواند مجوز حضور در مسابقات جهانی لندن را بدست آورد.