مدیر آموزش و پرورش شهرستان صحنه:

شنا گران صحنه ای 5 مدال طلا کسب کردند

سرویس: شهرستانکد خبر: 300711|10:41 - 1396/06/07
نسخه چاپی
شنا گران صحنه ای 5 مدال طلا کسب کردند
پایگاه خبری امروله : مدیر آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت: سه دانش آموز صحنه ای در سی و چهارمین دوره ی رقابت های دانش آموزان پسر سراسر کشور 5 مدال و بیشترین امتیاز تیمی را به دست آوردند.

 اکبر خزایی  در گفتگو باامروله، عنوان کرد :  در رقابت های قهرمانی شنای دانش آموزان پسر سراسر کشور سید علیرضا ذوالنوری در ماده 100متر و 50 متر قورباغه زودتر از همه به خط پایان رسید و دو مدال طلا را از آن خود کرد، این شناگر همچنین در ماده 100 متر پروانه مدال برنز این مسابقات را به دست آورد.

 

خزایی در ادامه بیان کرد: مهرشاد سالک، دیگر شناگر صحنه ای است که در دو ماده 50متر و 100 متر قورباغه توانست دو مدال نقره را از آن خود کند.

 

وی خاطر نشان کرد: امیر حسین سمنگانی نیز در ترکیب تیم استان قرار داشت و حائز رتبه های چهارم، ششم،نهم و داوازدهم شد و در پایان بیشترین امتیاز را این شناگر برای تیم شنای استان به دست آورد.

 

یادآور می شود: این رقابت ها با میزبانی چهار محال و بختیاری و با حضور تیم هایی از سراسر کشور برگزار شد که تیم استان کرمانشاه بادرخشش شناگران صحنه ای مقام هفتم تیمی این مسابقات را از آن خود کرد.

 

گفتنی است: در این رقابت ها مجتبی بساطی کارشناس زحمت کش و توانمند صحنه ای به عنوان سرپرست تیم شنای استان شناگران را همراهی و هدایت کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد