گفتگوی اختصاصی/

دانش آموز صحنه ای به اردوی تیم ملی کاراته ایران برای شرکت در مسابقات آسیایی2018 دعوت شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 300715|09:37 - 1396/06/07
نسخه چاپی
دانش آموز صحنه ای به اردوی تیم ملی کاراته ایران برای شرکت در مسابقات آسیایی2018 دعوت شد
پایگاه خبری امروله ، امیر حسام مرادی دانش آموز مقطع متوسطه اهل شهرستان صحنه در مسابقات انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی کاراته سبک کیوکشین با غلبه بر حریفان خود توانست با کسب مقام اول در وزن 60 کیلوگرم رده جوانان جواز حضور در این مسابقات را کسب کند.

به گزارشامروله، امیر حسام مرادی دانش آموز مقطع متوسطه اهل شهرستان صحنه در مسابقات انتخابی تیم ملی جهت  شرکت در مسابقات آسیایی کاراته سبک کیوکشین با غلبه بر حریفان خود توانست با کسب مقام اول در وزن 60 کیلوگرم رده جوانان جواز حضور در این مسابقات را کسب کند.

 

ورزشکار ملی پوش شهرستان صحنه در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری امروله عنوان کرد : مدت 7 سال است که این ورزش را شروع کرده و به مدت 4 سال است که به صورت حرفه ای در سبک کیوکشین تمرینات خود را ادامه می دهم ، تاکنون 4 دوره در قالب تیم شهرستان صحنه در  مسابقات کشوری حضور داشته ام و در این زمینه توانستم 2 مدال طلا 1 نقره و 1 برنز کسب کنم .

 

امیر حسام مرادی دانش آموز صحنه ای در رابطه با انگیزه هایش برای ورود به این رشته ورزشی گفت : خانواده ام یکی از بزرگ ترین مشوق های من برای ورود به این رشته بوده اند و همواره مرا از لحاظ روحی و روانی حمایت کرده اند می توان گفت که شاید اگر حمایت های آن ها در این مدت نبود هیچگاه نمی توانستم تا این سطح پیشرفت کنم البته نباید از زحمات  مرحوم شیهان ((محمود شفیعی)) و آقای ((محمد حواسی ))غافل شد ، این دو بزرگوار در طول دوران ورزشیم  آموزش های لازم را برای ورود به عرصه ی رقابت به من داده اند و همواره قدردان زحمات آنان هستم.

 

 

مرادی در ادامه تصریح کرد : یکی از مشکلات نه تنها من بلکه بسیاری از ورزشکاران شهرستان صحنه بحث مالی است ، با توجه به هزینه هایی که برای شرکت در رقابت ها دریافت می شود و هزینه های رفت و آمد و اقامت ها در طول دوران مسابقات بسیاری از ورزشکاران به دلیل نداشتن تمکن مالی از رفتن به رقابت ها سرباز می زنند و با وجود استعداد های بالای خود به اردوها و رقابت های برگزار شده نمی روند. البته این مطلب مختص به رشته ی ما نیست بلکه در بسیاری از رشته های ورزشی دیگر شاهد این موارد هستیم .

 

 

قهرمان کاراته کشور در خصوص بی توجهی مسئولین به ورزشکاران گفت : با توجه به این که بیش از دو هفته است که از این رقابت ها می گذرد هنوز هیچکدام از مسئولین حتی برای گفتن یک خسته نباشید ساده با ما تماس نگرفته اند ، شاید این یک خواسته کوچک باشد اما مسئولین شهرستان حتی این را نیز از ما دریغ می کنند.

 

 

امیرحسام مرادی در پایان با قدر دانی از تمام کسانی که اورا در این راه حمایت کرده اند گفت : درخواست من از مسئولین حمایت از ورزشکاران شهرستان در تمامی رشته ها است ، شهرستان صحنه در تمام رشته های ورزشی در سطح کشور و حتی بین المللی ورزشکاران ارزنده ای دارد ، اما متاسفانه بسیاری از این ورزشکاران به دلیل نداشتن اسپانسر مالی پس از یک یا دو دوره قهرمانی در رده های نوجوانان و جوانان ورزش را رها می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد