مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

ترانزیت ۸۱۳ هزار تن کالا از طریق مرز پرویزخان

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300756|12:19 - 1396/06/09
نسخه چاپی
ترانزیت ۸۱۳ هزار تن کالا از طریق مرز پرویزخان
مرصادنیوز: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از ترانزیت بیش از ۸۱۳ هزار تن کالا از طریق مرز زمینی پرویزخان به کشور خبر داد.

به گزارشامروله، بهمن خسروانی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۹۰ هزار تن کالا از طریق مرز زمینی پرویزخان جابجا شده که از این میزان بیش از ۸۱۳ هزار تن کالا مربوط به ترانزیت ورودی کالا بوده است.

وی افزود: میزان کالای ترانزیت شده ورودی توسط ۲۹ هزار و ۸۹۴ سفروحدود ۸۳ هزار تن کالا توسط ۳ هزار و ۳۶۲ سفر به ترانزیت خروجی اختصاص دارد.

خسروانی همچنین اظهار داشت: هم اکنون مرز پرویزخان با ۲۰  درصد فعالیت از حجم کالاهای ترانزیتی همچنان جایگاه دوم در ترانزیت ورودی کالا به کشور در پایانه های مرزی زمینی را دارد.

وی در خصوص جابجایی و حمل و نقل کالای استان کرمانشاه در ۵ ماهه نخست گفت: حدود ۲ میلیون و ۹۲۷ هزار تن کالا توسط ۲۰۰ هزار سفر در محورهای این استان جابجا شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر بیش از ۲۱ هزار راننده در سطح استان در بخش جابجایی بار و مسافرفعالیت دارند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۵۷۷ نفر مشغول جابجایی بار و کالا هستند.

وی در پایان درخصوص ناوگان باری فعال در کشور عنوان کرد :تعداد ۱۲ هزار و ۸۳۱ کامیون و هزار و ۳۶۸ دستگاه وانت بار به امر جابجایی بار و کالا در استان می پردازند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد