امام جمعه شهرستان صحنه:

روز عید قربان در واقع روز بندگی است

سرویس: شهرستانکد خبر: 300769|10:25 - 1396/06/10
نسخه چاپی
روز عید قربان در واقع روز بندگی است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : شهید حججی به گفته مقام معظم رهبری از حجت های خداوند است که با داشتن دلبستگی های خود به دفاع از حرم رفت.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز عید قربان شهرستان صحنه عنوان کرد : شهید حججی  به گفته مقام معظم رهبری از حجت های خداوند است که با داشتن دلبستگی های خود به دفاع از حرم رفت.

 

وی ادامه داد : متاسفانه برخی بجای اینکه به شهدای مدافع حرم افتخار کنند و مورد تکریم قرار دهند چیزهایی می گویند که بسیار تاسف بار است و باید به این افراد گفته شود ماهی چقدر به تو بدهیم که فقط در کشور سوریه و عراق باشی و به نبرد علیه تکفیری ها بپردازی ؟!!!!

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی خاطر نشان کرد : در هفته ای که گذشت چند تن از مسئولین تودیع و معارفه شدند و در هفته جدید هم تغییر مسئولین را داریم و این امدن و رفتن ها فقط یک خوبی و یک بدی به جا می گذارد و مهم این است که از فرصتی که به افراد داده میشود در جهت خدمت استفاده گردد .

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان با اشاره به اینکه روز عید قربان در واقع روز بندگی است گفت : قربانی یک عبادت مالی و از شعائر اسلام است و در مقابل دیگر عبادت های مالی  ویژگیهای خاصی در بر دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد