فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

یک باب منزل مسکونی برای یک خانواده نیازمند احداث می گردد

سرویس: شهرستانکد خبر: 300794|12:27 - 1396/06/12
نسخه چاپی
یک باب منزل مسکونی برای یک خانواده نیازمند احداث می گردد
پایگاه خبری امروله ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : در قالب اردوی جهادی بسیجیان یک باب منزل مسکونی برای یک خانواده نیازمند احداث می گردد.

سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی در گفتگو باامروله، عنوان کرد :بسيج سازندگي با گذشت 8 سال از فعاليتش، در چندسال اخير در قالب اردوهاي هجرت (با هدف غني‌سازي اوقات فراغت جوانان) در همه عرصه‌ها اعم از آموزشي، بهداشتي، فني و حرفه‌اي، خدمات‌رساني، عمراني، مرمت بهسازي و زيباسازي مدارس وارد شده است و توانسته خدمات گسترده ای را ایفا کند.

 

 

وی ادامه داد : تأسيس سازمان بسيج سازندگي به سال 1379 برمي‌گردد كه براساس تدابير مقام معظم رهبري براي شكوفايي استعدادهاي ذخيره شده در جوانان اين سازمان با هدف استفاده از نيروي نشاط جوانان براي سازندگي كشور در اوقات فراغت تشكيل شد.

 

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : بسيج سازندگي به دنبال اين است كه فرهنگ خدمات‌رساني را در بين آحاد مختلف جامعه نهادينه كند و از ظرفيت‌های موجود، استفاده نموده و خدمات رايگان به مردم ارائه كند.

 

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت :به منظور محرومیت زدایی و در قالب اردوی جهادی بسیجیان حوزه مقاومت امام حسین(ع) در روستای سیاه چقا اقدام به یک باب منزل مسکونی برای یک خانواده نیازمند در حال احداث است.

 

 

سرهنگ عظیمی افزود : گروه جهادی که همگی آنها از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) می باشند علاوه بر کار جهادی اقدام به جمع آوری کمک از خیرین شهرستان جهت تکمیل کامل این واحد مسکونی کرده اند.

 

 

وی در پایان تصریح کرد : با استعانت از خداوند و همت گروه های جهادی حوزه قصد داریم این باب منزل را تا قبل از شروع بارندگی تکمیل و تحویل این خانواده نیازمند نماییم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد