مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد:

مهر ماه امسال ۳۲۵ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی به مدرسه می روند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300802|15:07 - 1396/06/12
نسخه چاپی
مهر ماه امسال ۳۲۵ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی به مدرسه می روند
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ثبت نام ۳۲۵ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی برای تحصیل طی سال تحصیلی ۹۶- ۹۷ خبر داد.

به گزارشامروله،  سلیمان محبی امروز یکشنبه در جلسه روسای ادارات آموزش و پرورش استان که با حضور ایت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در محل خانه معلم برگزار شد، گفت: مهر امسال ۳۲۵ هزار دانش آموز کرمانشاهی به مدرسه می روند.

وی از آمادگی مدارس برای پذیرش دانش آموزان خبر داد و گفت: همچنین ۲۸ هزار و ۲۰۰ فرهنگی که در آموزش و پرورش استان کرمانشاه فعالیت دارند، آماده بازگشایی مدارس هستند.

وی تعداد مدارس استان را ۴ هزار و ۶۰۰ مدرسه اعلام کرد که در حال آماده شدن برای مهر ماه و پذیرش دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه، از جود ۴ هزار و ۲۰۰ کلاس هوشمند نیز در استان خبر داد و گفت: همچنین ۲۲ پژوهش سرای فعال، ۳ آزمایشگاه مجهز نانو، ۱۸ دارالقرآن کریم و ۱۴ خانه معلم در قالب آموزش و پرورش کرمانشاه استان کرمانشاه فعالیت می کنند.

وی آموزش و پرورش استان را یکی از موفق ترین ها در کشور به لحاظ داران بودن بسیاری از شاخص ها عنوان کرد و از تلاش برای بهتر شدن وضعیت موجود خبر داد.

محبی، از کسب رتبه نخست خیرین مدرسه ساز استان در کشور به لحاظ تحقق تعهدات ساخت مدرسه و تجهیز اماکن آموزشی خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون ۶۲ مدرسه خیرساز در استان داریم و حداقل ۴۰ مدرسه آن تا مهر ماه امسال به بهره برداری می رسد.

وی از تجهیز سیستم گرمایشی مدارس خبر داد و تصریح کرد: طی دو سال گذشته بیش از ۲۶ میلیارد تومان اعتبار صرف تجیهز سیستم های گرمایشی استاندارد مدارس استان شده است و تلاش می کنیم تمام مدارس استان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد