مدیر کانون ترک اعتیاد آرامش خبر داد:

بکارگیری معتادان بهبود یافته متخصص در طرح های عمرانی سپاه اسلام آبادغرب

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300816|11:30 - 1396/06/13
نسخه چاپی
بکارگیری معتادان بهبود یافته متخصص در طرح های عمرانی سپاه اسلام آبادغرب
مرصادنیوز: مدیر کانون ترک اعتیاد آرامش گفت: در راستای طرح کرامت 2 معتادان بهبود یافته متخصص در طرح های عمرانی سپاه اسلام آبادغرب به کارگیری شدند.

به گزارشامروله،  آرش رشیدی مدیر کانون ترک اعتیاد آرامش در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار داشت: بیش از دو ماه است که سپاه پاسدارن اسلام آبادغرب با همکاری کانون ترک اعتیاد آرامش در راستای طرح کرامت2  جهت صیانت و کمک به معتادان بهبود یافته و کاریابی این عزیزان اقدام به استفاده از تخصص های افراد بهبود یافته این مرکز از قبیل؛ سیمان کار، سرامیک کار، سنگ کار، گچ کار و ... در طرح های عمرانی سپاه شهرستان کرده است.

وی با اشاره به معضلات بیکاری در جامعه افزود:  می توان گفت ریشه اصلی بازگشت معتادان بهبود یافته به سمت مصرف مواد مخدر بیکاری است و این اقدام شایسته سپاه در اعتماد کردن به افراد بهبود یافته و به کارگیری آنها در کارهای عمرانی باعث دلگرمی، اعتماد به نفس و بازگشت آنها به زندگی، جامعه و خانواده هایشان می شود.

مدیر کانون ترک اعتیاد آرامش از مسئولین درخواست نمود: تقاضا دارم ادارات، سازمان ها و نهادهای شهرستان با تضمین این کانون در واگذاری کارهای عمرانی و خدماتی به افراد بهبود یافته و قابل اعتماد مساعدت نمایند.

وی ابراز امیدوای کرد: با گام برداشتن در این راستا که نجات یک معتاد نجات جامعه است، قدمی اساسی و انقلابی در این کار برداشته شود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد