فرماندار شهرستان سرپلذهاب:

ورزشهای همگانی نقش مهمی در نشاط و سلامتی جامعه دارد / لزوم فرهنگسازی انجام فعالیتهای ورزشی در جامعه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300819|11:36 - 1396/06/13
نسخه چاپی
ورزشهای همگانی نقش مهمی در نشاط و سلامتی جامعه دارد / لزوم فرهنگسازی انجام فعالیتهای ورزشی در جامعه
مرصادنیوز: فرماندار شهرستان سرپلذهاب با تاکید بر لزوم فرهنگسازی انجام فعالیتهای ورزشی در جامعه گفت : ورزشهای همگانی نقش مهمی در نشاط و سلامتی جامعه دارد که باید توسط نهادهای فرهنگی در شهرستان نهادینه شود

به گزارشامروله،  به نقل ازبازی دراز، اکبرسنجابی در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی شهرستان بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وظیفه فرهنگ‌سازی ورزش در جامعه بر عهده نهادهای فرهنگی است.

وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج و گسترش ورزش همگانی در جامعه و ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین مردم و مهمتر از همه کمک به سطح سلامت عمومی جامعه عنوان کرد.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب  با اشاره به نقش ورزش همگانی در توسعه ی نشاط و سلامتی در بین آحاد جامعه گفت : باید سرانه ی ورزشی در سرپل ذهاب را ارتقا بخشیم و به همین منظور باید توزیع عادلانه امکانات ورزشی در شهرستان داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب در ادامه تصریح کرد: در راستای توسعه فرهنگ ورزش و نشاط  اجتماعی و سلامتی همگانی در بین آحاد مختلف جامعه برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی  با اهدا جوایز ارزنده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برنامه ریزی شده است.

سرهنگ پاسدار مجتبی کاکایی افزود: اگر بتوانیم مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی را افزایش دهیم می‌توانیم به سلامتی جامعه کمک کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد