مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه:

داور مسابقه 2 پنالتی برای تیم بعثت نادیده گرفت

سرویس: اخبار استانکد خبر: 300845|11:42 - 1396/06/15
نسخه چاپی
داور مسابقه 2 پنالتی برای تیم بعثت نادیده گرفت
مرصاد نیوز: مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: در دیدار روز گذشته برابر خوشه طلایی ساوه داور مسابقه عملکرد ضعیفی داشت و 2 پنالتی تیم ما را نادیده گرفت.

به گزارشامروله، افشین حسنی در گفت و گو با خبرنگارمرصاد اسپورت، اظهار داشت: بعثت در مسابقه برابر خوشه طلایی ساوه تیم برتر میدان بود و موقعیت های زیادی را از دست داد.

وی افزود: قضاوت ضعیف داور مسابقه تمرکز بازیکنان ما را بهم ریخت و باعث شد نتوانند آنگونه که باید در میدان ظاهر شوند اما با آغاز نیمه دوم و تغییراتی که کادر فنی اعمال کرد شرایط بهتر شد.

حسنی ادامه داد: پس از آنکه گل اول را به ثمر رساندیم روی یک لحظه غفلت و اشتباه خط دفاعی گل مساوی را پذیرفتیم ولی با همت بازیکنان و تلاش های زیاد موفق شدیم در وقت های تلف شده گل دوم و پیروزی بخش خود را به ثمر برسانیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با مهم ارزیابی کردن کسب پیروزی در اولین دیدار فصل، یادآوری کرد: این پیروزی باعث می شود در هفته های آتی بازیکنان بعثت راحت تر کار خود را دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: از امروز به مسابقه دوم برابر نفت امیدیه فکر می کنیم و امیدوارم با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی بتوانیم نتیجه لازم را از آن مسابقه بگیریم.

  مسئولان هیچ حمایتی از تیم بعثت نمی کنند

حسنی در ادامه با انتقاد از مسئولان استان به خاطر بی توجهی به تیم بعثت، گفت: متاسفانه آن ها هیچ حمایتی از تنها نماینده فوتبال استان نمی کنند.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: چهارمین فصل حضور در لیگ دسته دوم را سپری می کنیم اما در این مدت هیچ کمک مادی و معنوی از این تیم صورت نگرفته است.

وی در پایان گفت: تنها حامیان تیم فوتبال بعثت هواداران و رسانه ها هستند و امیدوارم با کمک همین عزیزان بتوانیم امسال نتایج لازم را گرفته و به لیگ آزادگان صعود کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد