معاون فرماندار هرسین:

13 آبان نماد استکبار ستیزی و اقتدار ملت ایران است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301691|16:11 - 1396/08/08
نسخه چاپی
 13 آبان نماد استکبار ستیزی و اقتدار ملت ایران است
صبح امروز به حضور معاون فرماندار و مسئولین شهرستان جلسه هماهنگي برگزاري مراسم با شكوه13 آبان و روز ملي مبارزه با استكبار جهاني در شهرستان هرسين برگزار شد.

به گزارشامروله،  به نقل ازدیوانگاه، صبح امروز به حضور معاون فرماندار و مسئولین شهرستان جلسه هماهنگي برگزاري مراسم با شكوه13 آبان و روز ملي مبارزه با استكبار جهاني در شهرستان هرسين برگزار شد.

معاون فرماندار هرسين در اين جلسه به تشريح اهميت روز ملي 13 آبان در كشور پرداخت و اظهار داشت : 13 آبان يك روز تاريخي و ويژه در تقويم نظام مقدس جمهوري اسلامي و اين روز يادآور حماسه ها و رشادت هاي دانش آموزان و دانشجويان خط امام (ره) است كه به حيات سياسي آمريكا و فعاليت لانه فساد و جاسوسي آن در ايران خاتمه دادند.

ميرزاحسيني در ادامه به تشريح آثار اين واقعه بزرگ تاريخي در جهان و كشور پرداخت و بيان داشت : 13 آبان نماد وحدت ، عزت و اقتدار ملت و منشأ تحولي عميق و سرآغاز خيزش جنبش هاي اسلامي در منطقه و جهان بود و در تاريخ معاصر نيز باعث تقويت روحيه ضد استكباري و خنثي سازي سياست هاي استكبار جهاني شده است .

وي تصريح كرد : مردم هميشه در صحنه و ولايي شهرستان هرسين همگام با ساير هموطنان در ساعت 30/9 صبح روز شنبه با حضور يكپارچه خود در تجمع يوم الله 13 آبان و روز ملي مبارزه با استكبار كه در محل ميدان جمهوري اسلامي برگزار خواهد شد حماسه اي ديگر خواهند آفريد و بار ديگر با آرمان هاي حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق خواهند كرد و حمايت خود را از نظام مقدس جمهوري اسلامي به نمايش خواهند گذاشت.

معاون فرماندار هرسين در پايان سخنانش اظهار داشت: تدابير لازم جهت برگزاري اين مراسم با شكوه اتخاذ شده است .