نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد:

بسیج یکی از عوامل قدرت ایران اسلامی است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301706|12:06 - 1396/08/09
نسخه چاپی
بسیج یکی از عوامل قدرت ایران اسلامی است
پایگاه خبری امروله ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تا زمانی که از یک بسیج با بصیرت و بیدار برخوردار هستیم در همه عرصه ها پیروز خواهیم بود و بسیج یکی از عوامل قدرت کشور است.

به گزارشامروله، آیت الله مصطفی علما امروز سه شنبه در نشست با جمعی از دانش آموزان بسیجی بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، اظهار داشت:  بسیج یک قدرت بزرگ است که در دفاع مقدس توانست  در مقابل همه قدرتهای بزرگ دنیا ایستادگی کند  و آنها را شکست دهد و دلیل اصلی مخالفت دشمنان نیز  همین قدرت بزرگ وفوق العاده بسیج است.

وی گفت:  همه در کشور عراق و سوریه مشاهده کردند که تشکیل بسیج مردمی با الگو گرفتن از ایران نیز توانست همه نقشه ها  و برنامه های شوم آمریکا و اسراییل را با در هم کوبیدن سربازان سیاه آنها یعنی همان داعش، بر باد دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: یکی از بزرگترین عامل های قدرت ایران نیز امروز همین بسیج است که در گذشته با اهدای شهدای بسیار، استقلال این خاک را تضمین کردند و امروز نیز در همه عرصه های مختلف پشتیبان نظام و مردم برای پیشرفت و آبادنی هستند.