رئیس کمیته امداد روانسر خبر داد:

پرداخت ۹۷ فقره وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد روانسر

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301781|12:01 - 1396/08/14
نسخه چاپی
 پرداخت ۹۷ فقره وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد روانسر
مرصادنیوز: رئیس کمیته امداد روانسر گفت: امسال ۳۳۴ میلیون تومان در قالب ۹۷ فقره وام قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان روانسر پرداخت شده است.

به گزارشامروله، ناصر مرادی، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ فقره وام کارگشایی و ۱۷ فقره وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت روانسری اعطا شده، گفت: امسال ۳۳۴ میلیون تومان وام قرض الحسنه به مددجویان روانسری پرداخت شده که از این میزان  ۱۳۸ میلیون تومان وام اشتغال و ۱۹۶میلیون تومان نیز وام قرض الحسنه کارگشایی بوده است.

وی با اشاره به اینکه وام های پرداختی به نیازمندان از محل سپرده های خیران نیکوکار و اعتبارات داخلی کمیته امداد تامین می شود، ادامه داد: سقف وام های اشتغال ۳۰ میلیون تومان و وام های قرض الحسنه کارگشایی پنج میلیون تومان است.

رئیس کمیته امداد روانسر با یادآوری اینکه تمامی وام های مددجویی از سوی صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت می شود، افزود: وام های اشتغال برای ایجاد طرح های شغلی پایدار و وام های کارگشایی به منظور رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، ازدواج و سایر مشکلات روزمره به مددجویان تحت حمایت اعطا می شود.

این مسئول  با بیان اینکه وام های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با شرایط ضمانتی آسان و بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان و نیازمندان اعطا می شود، عنوان کرد: آن دسته از مددجویان و نیازمندانی که برای رفع مشکلات و ایجاد فرصت شغلی نیازمند وام هستند می توانند به دفاتر این نهاد در شهرستان ها مراجعه کنند.