مدیر کمیته تبلیغات نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه خبر داد:

توزیع خوشبوکننده‌های مزین به عکس شهدا در نمایشگاه کتاب کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301811|16:22 - 1396/08/15
نسخه چاپی
توزیع خوشبوکننده‌های مزین به عکس شهدا در نمایشگاه کتاب کرمانشاه
مدیر کمیته تبلیغات نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه، از توزیع ۴۰۰۰ خوشبو کننده برای ناوگان عمومی مزین به عکس شهدا در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارشامروله،  محمدجواد قبادپورامروز دوشنبه در نشست خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اصحاب رسانه پیرامون برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه، از توزیع ۴۰۰۰ خوشبو کننده برای ناوگان عمومی مزین به نام شهدا در این نمایشگاه خبر داد.

مدیر کمیته تبلیغات نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه با بیان اینکه، متاسفانه امروزه شاهدیم اکثر خوشبو کنندگان ماشین حاوی آرم های شیطان پرستی و غیر اخلاقی است، گفت: در همین راستا مجموعه فرهنگی ارشاد اسلامی اقدام به طراحی خوشبو کنندگانی با طرح های از مسائل فرهنگی و اجتماعی و اشعار سال کرد که این اقدام برای اولین بار در کشور اتفاق افتاده است.

وی هدف از این کار را ارتقای فرهنگ عمومی دانست و افزود: متاسفانه استان کرمانشاه با تمام سابقه تاریخی که دارد در مسیر فرهنگی مناسبی قرارنگرفته است. لذا باید تلاش کنیم که این مسیر را ارتقاء دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: با هماهنگی با قرارگاه فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴ هزار خوشبوکننده مزین به عکس شهدا برای ناوگان حمل و نقل عمومی استان  در نمایشگاه کتاب کرمانشاه توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته تبلیغات نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه، هدف از این اقدام را معرفی شهدای استان عنوان کرد.

وی افزود: از این تعداد یک هزار عدد مزین به تصویر شهید شاخص کشوری و اهل استان کرمانشاه «شهید سید محمدسعید جعفری» است.

قبادپور ادامه داد: پشت تصویر شهدا نیز پیامهای مرتبط با موضوع اقتصاد مقاومتی  درج شده است.