مسئول شورای سیاستگذاری مرصاد نیوز مطرح کرد:

استقبال از عزم استاندار کرمانشاه برای برخورد با خلاف گویان

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301812|16:23 - 1396/08/15
نسخه چاپی
استقبال از عزم استاندار کرمانشاه برای برخورد با خلاف گویان
مسئول شورای سیاستگذاری مرصاد نیوز از عزم استاندار کرمانشاه برای برخورد با خلاف گویان استقبال کرد.

به گزارشامروله، 

مسلم معین در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: خبرگزاری دولت مدعی شد استاندار کرمانشاه خواستار برخورد با رسانه ها و افرادی شده است که چهره ای "غیرواقعی" از کرمانشاه ارائه می کنند. با اینکه مضمون روایت شده توسط رسانه دولت تایید نشد، اما به هر ترتیب بنده بر اساس قانون، کاملا و تحقیقا این اظهار نظر را درست می دانم. مگر قرار است باز هم کسانی که خلاف واقع می گویند و می نویسند تجلیل شوند؟ 

اتفاقا با استقبال از موضع آقای بازوند از ایشان می خواهم برای کشاندن متهمان ردیف اول تا آخر خلاف گویی به مردم کرمانشاه پای میز محاکمه، تلاش کند. گرچه متهم ردیف اول! که با سناریویی غیر واقعی، پروژه راه آهن با پیشرفت ۷۰ درصدی را به اسم افتتاح! در نیمه شب تحلیف ریاست جمهوری به مردم قالب و جدول خیابانها را به جای پروژه! رنگ کرد و به مردم انداخت؛ زد و در رفت... ولی سایر متهمان این خلاف گویی ها هنوز بیخ گوش مدیر ارشد استان نشسته اند.

چه کسی شب انتخابات به مردم نامه نوشت و با قول لغو واگذاری پالایشگاه از زبان رئیس جمهور، رای خرید؟ کدام معاون استاندار شانه به شانه اسدالله خان رازانی پروژه نیمه کاره افتتاح می کرد؟ کدام مدیر برای فریب مردم با تریلی سلفی می گرفت و می گفت این همان لکوموتیو تاریخی است؟ چه کسانی برای بی کفایت ترین مدیران تاریخ کرمانشاه غزل می گفتند و صله می گرفتند؟

صراحتا اعلام می کنم که شرعا و قانونا با محاکمه کسانی که صادق نبودند و اطلاعات غیرواقعی به مردم دانند موافقم و معتقدم کلید توفیق استاندار جدید کرمانشاه در پاکسازی مقر حاکمیتی استان از وجود چنین عناصر و رسانه هایی است. البته بازوند هم نشان داده که جَنمش را دارد....