قایقرانان اعزامی کرمانشاه به مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا:

برای کسب مدال طلا به مالزی آمده ایم/ ایران جزو قدرت های برتر آسیاست

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301828|13:39 - 1396/08/16
نسخه چاپی
برای کسب مدال طلا به مالزی آمده ایم/ ایران جزو قدرت های برتر آسیاست
تیم های ملی کانوپولوی آقایان و بانوان ایران در حالی به رقابت های قهرمانی آسیا در کشور مالزی اعزام شده اند که سه قایقران کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها عنوان کردند که برای کسب مدال طلا به این مسابقات آمده اند.

به گزارشامروله،  سونیا گماری در بخش بانوان و امیرمحمدفتاح پور و محمدصدیق حشمتیان در بخش آقایان قایقرانان کرمانشاهی اعزام شده به رقابت های قهرمانی آسیا هستند.

ملی پوشان کرمانشاهی تیم های کانوپولو بانوان و آقایان ایران پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در گفت و گوهای جداگانه به آخرین وضعیت آمادگی خود اشاره ای داشتند.

 هدفی جز قهرمانی و کسب طلای قهرمانی آسیا نداریم

سونیا گماری در گفت و گو با خبرنگار مرصاد اسپورت، اظهار داشت: تیم بانوان ایران هدفی جز کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای این رقابت ها ندارد.

وی تصریح کرد: تیم کانوپولوی بانوان ایران یکی از قدرتمندترین تیم های آسیاست و بدون شک مدعی جدی عنوان قهرمانی نیز محسوب می شود.

گماری ادامه داد: تیم های ژاپن، چین، اندونزی و مالزی هم رقبای اصلی ایران در راه کسب عنوان قهرمانی هستند.

ملی پوش کرمانشاهی تیم ملی کانوپولوی بانوان ایران افزود: خوشبختانه خود من نیز همانند سایر ملی پوشان از آمادگی خوبی برخوردارم و در صورت صلاحدید مربیان اگر در ترکیب قرار بگیرم بهترین نمایش را برای کشورمان خواهم داشت.

وی در پایان گفت: تیم ایران در دوره قبل مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و همه اعضای تیم متحد هستند که در این دوره بتوانیم با مدال طلا مسابقات را به پایان برسانیم.

 شرایط تیم کانوپولوی مردان ایران بسیار عالی است

امیرمحمدفتاح پور یکی از اعضای تیم ملی کانوپولوی مردان ایران نیز از شرایط این تیم ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه همه چیز عالی است و فکر می کنم شانس خوبی برای قهرمان شدن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی ماه هاست که به صورت مرتب برگزار می شود، افزود: شرایط خوبی داریم و همه اعضای تیم در نهایت آمادگی به سر می برند.

فتاح پور گفت: تیم های چین، مالزی، سنگاپور و ژاپن از مهمترین رقبای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به شمار می روند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با دعای خیر مردم تیم ایران بتواند مقامی بهتر از سومی را که در چند دوره اخیر کسب کرده، بدست آورد.

 برای قهرمانی در مسابقات آسیا می جنگیم

محمدصدیق حشمتیان دیگر ملی پوش کرمانشاهی تیم کانوپولوی ایران نیز در گفت و گو با مرصاد اسپورت، گفت: در رقابت های قهرمانی آسیا برای قهرمانی و کسب مدال طلا می جنگیم.

وی تصریح کرد: ایران در رشته های مختلف قایقرانی همواره جزو قدرت های برتر آسیا بوده و تیم کانوپولو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

حشمیتان ادامه داد: خوشبختانه شرایط کلی تیم در آستانه رقابت های قهرمانی آسیا خوب است وهمه بازیکنان روحیه بالایی دارند.

ملی پوش کرمانشاهی تیم کانوپولوی ایران در پایان گفت: کار برای قهرمانی دشوار است اما با انگیزه بازیکنان و درایت کادر فنی مطمئنم توان کسب قهرمانی و مدال طلا را داریم.

رقابت های کانوپولوی قهرمانی مردان و زنان آسیا از 17 تا 22 آبان به میزبانی مالزی برگزار می شود.

دلارام مرزآبادی سرمربی تیم بانوان بزرگسالان و اشکان صیادی سرمربی تیم مردان بزرگسالان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا هستند.

تیم کانوپولوی بانوان ایران از سال 2005 تا 2013 و در پنج دوره متوالی این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرد و در دوره قبل که سال 2015 برگزار شد، نیز نایب قهرمان شد.

تیم مردان ایران نیز در سه دوره اخیر این رقابت ها در سال 2011 قهرمان آسیا شد و در سال های 2013 و 2015 نیز موفق به کسب مقام سوم شد.