رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه مطرح کرد:

تلاش حوزه هنری کرمانشاه برای چاپ آثار استاد«محمدجواد محبت»

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301831|13:41 - 1396/08/16
نسخه چاپی
تلاش حوزه هنری کرمانشاه برای چاپ آثار استاد«محمدجواد محبت»
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه از تلاش این نهاد برای چاپ آثار استاد«محمد جواد محبت» از شاعران کشوری اهل استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارشامروله،  رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه در راستای تجلیل از شخصیت های برجسته استان به همراه جمعی از همکاران، هنرمندان و شاعران نام آشنای کرمانشاه، به دیدار استاد محمدجواد محبت شاعر متعهد کرمانشاهی رفت.

امین مرادی در ابتدای این دیدار با بیان این نکته که استاد محبت فخر هنر و ادبیات است گفت: شعر انقلاب وامدار بزرگانی مانند استاد محبت است که توانسته اند این جریان پویا را هدایت کنند و امروز شاهد حضور سیل کثیری از هنرمندان در این مسیر هستیم.

مرادی در ادامه ضمن بیان این مطلب که حوزه هنری عنوان پایگاه اصیل هنر انقلاب است اظهار داشت بدون شک امروز اگر آوازه و نام پر افتخار ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در جهان طنین انداز شده به برکت وجود جنبه های فرهنگی حرکت تاریخی حضرت امام راحل (ره)، تدبیر و دور اندیشی نائب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) است و البته باید در نظر داشت که هنرمندان انقلابی با زبان هنر به بیان دستاوردهای انقلاب و مفاهیم ارزشی پرداخته اند.   

در این دیدار استاد محمدجواد محبت ضمن خوش آمدگویی به حاضران برای رئیس جدید حوزه هنری آرزوی موفقیت کرد و گفت: حوزه هنری خانه هنرمندان است و باید مسئولین آن تلاش کنند بیشترین حمایت ها را نسبت به این عزیزان داشته باشند.

در این دیدار استاد محبت اشعاری که تازه سروده بود را قرائت کرد که رئیس حوزه هنری قول مساعد برای چاپ این آثار را داد.

در ادامه عبدالرضا رادفر نیز شعری را ضمن قرائت، تقدیم استاد کرد و با آرزوی توفیق برای رئیس حوزه هنری گفت: سال ها افتخار شاگردی و هم نشینی با استاد را داشته و تمام سعی خود را برای اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی بکار بسته است.