فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه :

مشکلات کشور باید به دست خود مردم حل و فصل شود نه کسانی که خارج از مرز ها هستند

سرویس: شهرستانکد خبر: 302744|20:16 - 1396/10/13
نسخه چاپی
مشکلات کشور باید به دست خود مردم حل و فصل شود نه کسانی که خارج از مرز ها هستند
پایگاه خبری امروله : فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : انقلاب ما با خون بدست امده 8سال درمقابل تمام دنیا ایستادگی کردیم .در کل چهل سال است باتمام ابر قدرت های خارجی باجنگ سخت و نرم می جنگیم بعضی ها فکر کرده اند با تخریب اموال مردم می توانند به انقلاب لطمه بزنند.

به گزارشامروله، سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی در مراسم یادواره 300 شهید شهرستان صحنه و مراسم میثاق با ولایت که در اعتراض به اغتشاشات اخیر در مسجد امام حسین (ع) برگزار شده بود عنوان کرد : امروز روز میثاق با ولایت و روز میثاق با شهدا و روز میثاق با استکبار سیتزی و روز مبارزه با فتنه است.

 

وی با بیان اینکه شهرستان صحنه 300 شهید برای آرامش و امنیت کشور  تقدیم انقلاب کرده است ادامه داد : انقلاب ما با خون این شهیدانن به ثمره نشسته و درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

 

سرهنگ عظیمی با اشاره به اینکه فتنه از اول روز انقلاب حتمادر دوران قیام امام حسین ع مهم بوده است خاطر نشان کرد :  ابر قدرتها فتنه های فراوانی برای ما ومردم ما طراحی کرده اند باهدایت و رهبری های حضرت امام و مقام معظم رهبری نقشه انها نقش براب شده است.

 

سرهنگ عظیمی گفت: امروزه در کشور اسلامی ما اکثر مردم مشکل اقتصادی دارند در بعضی از ادارات مدیران وجود دارد که نسبت به معیشت مردم بی تفاوت هستند قرار بر این نیست که خارج از مرزها برای ما تصمیم بگیرند مشکلات کشور باید به دست مردم حل و فصل شود.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه تشریح کرد : امروز مشاهده می شود در بعضی از شهرها افرادی که گول خورده هستند و از منافقین و دشمنان نام خط می گیرند آسایش مردم رو بهم می زنند افرادی که در چنین کارهایی را انجام می دهند گول خورده اند و دشمن انهارا طئمه قرار داده سریعا با اشتباه خود پی ببرند.

 

 وی تصریح کرد :  انقلاب ما با خون بدست امده 8سال درمقابل تمام دنیا ایستادگی کردیم .در کل چهل سال است باتمام ابر قدرت های خارجی باجنگ  سخت و نرم می جنگیم بعضی ها فکر کرده اند با تخریب اموال مردم می توانند به انقلاب لطمه بزنند.

 

 سرهنگ عظیمی گفت :  کسانی که دنبال این موضوعات هستند اگر نمی دانند بدانند تا مردم هستند تا خانواده های شهدا و رزمندگان است تا امت حزب الله هست اینها جایگاهی ندارند ،ما دراین گرد همایی به مناسبت میثاق باشهدا و امام شهدا و ولی امر مسلمین اعلام میداریم به عنوان سرباز ولایت برای دفاع از ارمانهای انقلاب و مقام معظم رهبری تا اخرین قطره خون خود دفاع خواهیم کرد و نمیگذاریم که خون شهدای عزیزمان پایمال شود.

 

سرهنگ عظیمی بیان کرد : ملت ما سلاح بزرگی در دست دارد که شکست ناپذیر است و آن سلاح ایمان ماست ارزشهای ماست وحدت ماست شهدای ماهستند ملتی که شهادت در سر دارد شکست ناپذیر است زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهدات نیست.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : آنچه امروز مانع دشمن و اعمال دشمنی است وجود روح شجاعت و فداکاری و ایمان ملت است و خانواده شهداست.  دشمنان در این چند روز گذشته با ابزارهایی که در اختیار دارند همه بسیج شدن تا برای نظام مشکل درست کنند.

 

وی بیان کرد : ملت ایران تا ابد مدیون شهداست که دل از خانه و خانواده خود کندند ودر مقابل دشمن خبیث ایستادگی کردند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد