امام جمعه شهرستان صحنه:

مردم اولین قربانی نا آرامی های اخیر بوده اند / اغتشاشات نه تنها گره ای را باز نکرد بلکه مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 302762|17:05 - 1396/10/15
نسخه چاپی
مردم اولین قربانی نا آرامی های اخیر بوده اند / اغتشاشات نه تنها گره ای را باز نکرد بلکه مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : اولین اعتراضی که صورت گرفت مربوط به نارضایتی مردم از برخی موسسات بود ولی دشمنان بر موج این اعتراضات سوار شدند و خواست به اهداف شوم خود برسد ولی با سد محکم بصیرت ملت ایران مواجه شد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد : اگر افراد تقوای الهی داشته باشند خداوند به آنها قدرت تشخیص خوب از بد را خواهد داد.

 

 وی در ادامه با بیان اینکه مسئله حجاب در جامعه باید اهمیت داده شود و همه شوئونات آن احیا شود گفت : در تاریخ 17 دی ماه 1314 دستور کشف حجاب توسط رضا خان انجام شد . این تحفه ای بود که رضا خان از غرب به داخل کشور آورد ، حجابی که حافظ ارزش های زن است و بی حجابی باعث نابودی انسان ها می شود.

 

حجت الاسلام الیاسی خاطر نشان کرد : بحث مسئله حجاب یک تکلیف دینی نیست بلکه نماد اصلی دینداری است و ما اگر بخواهیم ویژگی های مثبت حجاب را بشمارید بسیار زیاد است . ما اگر به حجاب بی توجه باشیم آسیب های بسیاری به خانواده ها وارد می شود چرا که یکی از ابزارهای جنگ فرهنگی نشانه گیری بنیان خانواده هاست.

 

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه 9 تا 19 دی ماه به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است گفت : عدم بصیرت باعث شده است که این اجازه به دشمنان داده شود هر کاری دوست دارد بکند . امروز اهمیت بصیرت داشتن بسیار مهم است چرا که در طول تاریخ ملتی که دارای بصیرت بوده است از گزند دشمنان به دور بوده است بنابراین همیشه باید فتنه های دشمنان را با روشنگری رصد و خاموش کرد.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران بویژه مردم شهرستان صحنه بصیرت و فرهنگ خود را در اغتشاشات اخیر نشان دادند تشریح کرد : دشمن خیلی نادان است چرا که هنوز از ایمان واقعی ملت ما آشنایی ندارند به همین دلیل کد های اشتباه می دهند و نمی دانند دارد چکار می کنند.

 

حجت الاسلام الیاسی  با بیان اینکه ما از این تهدیدات فرصت های بسیاری بدست آورده ایم یادآورد شد : دشمن از این فتنه ها دست بر نمی دارد چرا دشمن نمیخواد ملت ایران زیبایی و اقتدار خودشان را ببیند به همین دلیل نا امیدی را ملت به تزریق می کنند.

 

وی گفت:  اولین اعتراضی که صورت گرفت مربوط به نارضایتی مردم از برخی موسسات بود ولی دشمنان بر موج این اعتراضات سوار شدند و خواست به اهداف شوم خود برسد ولی با سد محکم بصیرت ملت ایران مواجه شد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه مردم اولین قربانی نا آرامی های اخیر بودند گفت : اغتشاشات نه تنها گرهی را باز نکرد بلکه مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی با اشاره به اینکه کسانی که اموال خصوصی مردم ضربه زدند ردپای آشکار منافقان در این مسئله پدیدار بود گفت : هدف دشمنان نا امنی و جنگ درونی بود.

 

وی تشریح کرد : مسئولین باید به مسئله اقتصاد مقاومتی توجه کنند . مقام معظم رهبری هم بارها به این مسئله تاکید داشتند چرا که دشمنان با راه اندازی چالش های اقتصادی می خواهند به مردم فشار بیاوردند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه ضمن تشکر از سپاه این شهرستان به منظور برگزاری یادواره 300 شهید شهرستان صحنه در تاریخ 14 دی ما و حضور پرشور مردم در برنامه میثاق با ولایت گفت : برگزاری این برنامه و حضور مردم صحنه میثاق با ولایت و روز پیوند با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد