پیش از ظهر امروز

جلسه مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 302802|13:55 - 1396/10/17
نسخه چاپی
جلسه مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه گفت: جلوگیری از مهجوریت معارف قرآنی در جامعه ضرورتی است که باید مورد توجه مسولان دستگاه‌های فرهنگی قرار بگیرد.

به گزارشامروله، حجت‌الاسلام سیف اله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه۱۱دی۹۶ در جمع مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان صحنه گفت: جلوگیری از مهجوریت معارف قرآنی در جامعه ضرورتی است که باید مورد توجه مسولان دستگاه‌های فرهنگی قرار بگیرد.

 

وی افزود: مردم در جامعه اسلامی باید در عمل به آموزه‌ها و ارزش‌های قرآنی از یکدیگر سبقت بگیرند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه اضافه کرد: با وجود‌ آشنا بودن به اهمیت قرآن اما در عمل به ارزش‌های الهی آیات کلام‌الله مجید غفلت داریم.

 

حجت‌الاسلام سبزی توجه بیش از پیش مدیران و متولیان امور فرهنگی ـ قرآنی نسبت به ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی شد و تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های قرآنی همراه با تدبر در آیات این کتاب الهی، امری مبارک و قابل تحسین است که بایستی تداوم داشته باشد. ‌

 

وی به لزوم مأنوس بودن انسان با قرآن اشاره کرد و افزود: ‌اگر انس با قرآن پیدا شد، مجال تدبر و تأمل و تفکر در معارف قرآنی به دست می‌آید که طبق فرموده پیامبر(ص) قرآن از همه چیز نزد خدا برتر است و برتری قرآن بر سایر سخنان مانند برتری خداوند بر بندگانش است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد