مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان صجنه:

هفته شوراهای آموزش و پرورش فرصتی برای پیوند و مشارکت طلبی مردم و آموزش و پرورش است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 302907|20:30 - 1396/10/24
نسخه چاپی
هفته شوراهای آموزش و پرورش فرصتی برای پیوند و مشارکت طلبی مردم و آموزش و پرورش است
پایگاه خبری امروله :رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت : هفته شوراهای آموزش و پرورش فرصتی مغتنم برای پیوند و مشارکت طلبی مردم و آموزش و پرورش است .

اکبر خزایی در گفتگو با امروله، با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش ،شورا را بستر مناسب برای ارتباط و هم افزایی بیشتر مردم به منظور مشارکت در رفع معضلات و چالشهای پیش رو عنوان و اظهار داشت:نامگذاری این هفته فرصتی مغتنم برای پیوند و مشارکت طلبی مردم و آموزش و پرورش است .

 

وی ادامه داد :  امیدواریم در نتیجه استمرار جلسات شورا و با مشورت اعضاءو اخذ تصمیمات کارشناسی متناسب با نیاز ها و چالشها زمینه موانع  زدایی و اثر بخشی حوزه تعلیم و تربیت فراهم گردد.

 

اکبری همچنین با ارائه گزارش شش ماهه شورای آموزش و پرورش شهرستان ،طرح موضوعات اساسی متناسب با اهداف آموزشی و پرورشی برابر با مفاد سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش ،بررسی وضعیت فضاهای آموزشی شهری و روستایی به لحاظ استحکام بخشی و تبدیل به احسن شدن ،مجمع خیرین مدرسه ساز و اقدامات مرتیط ،کنکور و هدایت تحصیلی دانش  آموزان ،پژوهسرا و محوریت امور پژوهشی برای دانش آموزان و مدارس ،طرح آسیب های اجتماعی جوانان و نوجوانان ،پیگیری مشکلات مدارس کانکسی ،از جمله برنامه هاو موضوعات مطرح شده در جلسات شورای آموزش و پرورش دانسته که منجر به تصمیمات خوبی شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد