رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه خبرداد

اطلاع‌رسانی طرح بیمه ایلات و عشایر توسط مبلغین تبلیغات اسلامی صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 302909|20:51 - 1396/10/24
نسخه چاپی
اطلاع‌رسانی طرح بیمه ایلات و عشایر توسط مبلغین تبلیغات اسلامی صحنه
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه از همکاری روحانیون این اداره با امور عشایری به منظور اطلاع‌رسانی طرح بیمه ایلات و عشایر برای نخستین بار دراین شهرستان، خبر داد.

حجت‌الاسلام سیف اله سبزی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : عشایر پشتوانه تولید و موجودیت کشورند و در برابر این حقیقت باید به این سئوال پاسخ داد که بر اساس چه استدلالی زندگی عشایری نباید به روانی زندگی روستاهای برخوردار و نیز زندگی شهری باشد.

 

 

وی با بیان این که مقام معظم رهبری فرمودند: مسئولان موظف هستند به امور عشایر برسند و مشکلات آنها را برطرف کنند، افزود: طرح بیمه ایلات و عشایر با همکاری روحانیون اداره تبلیغات اسلامی صحنه در ۱۲ روستای عشایری بخش دینور این شهرستان آغاز شد.

 

 

حجت‌الاسلام سبزی شرایط استفاده از مزایای صندوق بیمه اجتماعی عشایر را سکونت در روستاهای عشایری، انعقاد قرارداد با صندوق بیمه اجتمایی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتمایی و شرط سنی حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۵۵ سال عنوان کرد.

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه گفت: روحانیون شبکه تبلیغی این اداره با حضور در روستاهای عشایری بخش دینور نسبت به اطلاع‌رسانی شرایط، اهداف و مزایای طرح بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر در مساجد و هم‌اندیشی با دهیاران، اعضای شورای اسلامی و معتمدین محلی اقدام می‌کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد