رئیس اداره میرا فرهنگی و گردشگری صحنه :

صحنه آماده استقبال از مسافران نوروزی می شود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 303113|00:23 - 1396/11/07
نسخه چاپی
صحنه آماده استقبال از مسافران نوروزی می شود
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره میرا فرهنگی و گردشگری شهرستان صحنه گفت : صحنه یکی از زیباترین و پرجاذبه ترین شهرستان های استان کرمانشاه است و از مناظر طبیعی و بسیار بکری برخوردار است.

مجید اکبری در گفتگو با امروله، عنوان کرد : صحنه یکی از زیباترین و پرجاذبه ترین شهرستان های استان کرمانشاه است و از مناظر طبیعی و بسیار بکری برخوردار است.

 


وی افزود: یکی از نقاط دیدنی صحنه که باید به آن اشاره کرد منطقه کندوله است که از قدمت زیادی برخوردار است و جزو مناطق دینی استان محسوب می شود.

 


اکبری ادامه داد: سراب دربند و گروس شهرستان هم نقاطی بسیار دیدنی و دلپذیر هستند که مسافران و گردشگران نوروزی می توانند لحظات خاطره انگیزی را در آن سپری کنند.

 



رئیس اداره میرا فرهنگی و گردشگری شهرستان صحنه، چهارچشمه و چهار باغ را از دیگر مناطق نمونه گردشگری این شهرستان معرفی کرد و گفت: علاوه برآن ها، گوردخمه صحنه نیز که در بدنهٔ کوه ˈشوق علیˈ در شمال شهر صحنه حجاری شده است مکانی دیدنی برای گردشگران است.

 


وی با اشاره به اینکه این گوردخمه ها در بین اهالی محل به قبر کیکاوس، فرهاد تراش و گور شیرین و فرهاد معروف است، قدمت آن ها را متعلق به دوران هخامنشی ذکر کرد.

 



اکبری در پایان، از برنامه ریزی و آماده سازی برای پذیرایی هرچه بهتر از مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: مکان های اسکان برای مهمانان نورزی و سایر برنامه های مربوط در حال برنامه ریزی می باشد


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد