ساماندهی وانت بارهای میوه فروش صحنه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 315742|11:24 - 1403/02/13
نسخه چاپی
ساماندهی وانت بارهای میوه فروش  صحنه
با حضور شهردار صحنه ،مسئولین و کارشناسان شهرستان، جلسه ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش امروله ،

اسفندیار نظری شهردار صحنه گفت: در راستای مطالبات مردم، ساماندهی سیما و منظر و کاهش بار ترافیک شهری با مکان‌یابی انجام شده وانت بارهای میوه فروش سطح شهر صحنه در چند نقطه شهر مستقر و ساماندهی می‌شوند.

 

در این جلسه مقرر گردید با قید فوریت شهرداری صحنه با همکاری سایر نهادهای ذیربط اقدامات لازم در خصوص ساماندهی وانت بارهای سطح شهر صورت پذیرد.

 

در ادامه جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص موضوع جلسه، مقرر گردید شهرداری و پلیس راهور نسبت به برخورد با وانت بارهای که در مکانی غیر از جایگاه های تعیین شده که به تایید شورای ترافیک شهرستان نیز رسیده، اقدام به میوه فروشی می نمایند اقدام قانونی لازم را انجام دهند

 

مهندس نظری با بیان این‌ که با هدف پیشگیری از سد معبر و کاهش ترافیک شهری ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش در دستور کار شهرداری قرار گرفته است خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی شهرداری و با همکاری راهنمایی و رانندگی و سایر نهادهای ذیربط مکان یابی محل استقرار وانت بارهای میوه فروش در نقاط مختلف شهر، انجام و ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش آغاز می‌شود.

 

وی با بیان این‌که شکایت‌های متعدد مردمی پیرامون ایجاد ترافیک در خیابان‌های شهر دریافت کرده‌ایم، افزود: حدود ۶۱ وانت‌ و نیسان میوه‌فروش در سطح شهر صحنه شناسایی شده و با توجه به مکانیابی مناسب صورت گرفته با توجه به پراکندگی آنها برای استقرار وانت‌بارهای میوه‌فروش ضمن ساماندهی، معیشت آن‌ها نیز دچار مشکل نشود.

 

شهردار صحنه همکاری وانت‌های میوه‌فروش را برای اجرای این طرح ضروری دانست و تصریح کرد: وضعیت موجود وانت بارهای میوه فروش مشکلاتی از قبیل ایجاد ترافیک، مشکلات اجتماعی و همچنین بی نظمی در منظر شهری ایجاد کرده که انشاءالله با طرح یاد شده تمامی این مشکلات مرتفع خواهد شد.

 

اسفندیار نظری هدف از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در صحنه را ساماندهی مشکلات مذکور و ایجاد رضایتمندی مردم عنوان کرد و ادامه داد: این مهم از مطالبات جدی مردم و اقدامی ارزشمند در راستای نظم و ساماندهی در سطح شهر است.

بر اساس مکانیابی تایید شده از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ توقف هرگونه وانت بار، نیسان و ... در بلوار امام (ره) و کلیه معابر سطح شهر بجز مکانهای ذیل ممنوع بوده و طبق مقررات برخورد قانونی بعمل خواهد آمد:

۱- دو طرف خیابان پاسداران (حد فاصل اداره منابع طبیعی و خیابان جانبازان)

۲- ترمینال سابق شهرداری (نرسیده به میدان امام (ره))

۳- ابتدای خیابان کشاورز

۴- غرفه های شهرداری واقع در پارک توحید

۵- میدان میوه و تره بار شهرداری واقع در خیابان کارگر، جنب اداره بهزیستی

۶- خیابان چهار باغ (محل های مشخص شده)