برخی از گروه های هنری با رعایت پروتکل ها مشغول فعالیت هستند/ صدور مجوز برای انجمن های ادبی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 313648|13:17 - 1399/11/05
نسخه چاپی
 برخی از گروه های هنری با رعایت پروتکل ها مشغول فعالیت هستند/ صدور مجوز برای انجمن های ادبی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت فعالیت گروه های هنری در استان گفت: در حال حاضر برخی از گروه های هنری با رعایت پروتکل ها مشغول فعالیت هستند.

به گزارشامروله، 

بهرام فاضلی در گفتگو با خبرنگارمرصاد، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا تاثیری جدی بر روی فعالیت فرهنگسراها گذاشت، اظهار داشت: اما فرهنگسراها به علت محدودیت‌های کرونایی فعالیت‌های خود را در فضای مجازی تداوم بخشیدند تا از ظرفیت فضای مجازی بیشترین استفاده را ببرند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: فرهنگسراها در این وضعیت تابع پروتکل ها عمل کردند و آنجا که علوم‌ پزشکی مجوز فعالیت را صادر نکرد هیچگونه فعالیتی صورت نگرفت.

وی خاطر نشان کرد: البته در حال حاضر برخی از گروه های هنری با رعایت پروتکل ها مشغول فعالیت هستند.

فاضلی ادامه داد: چون در وضعیت زرد قرار داریم مجوز انجمن های ادبی را هم صادر کردیم‌ تا با تعداد کمتر و مشروط به رعایت پروتکل ها فعالیت کنند.

وی به برگزاری کلاس های آموزشی فرهنگسراها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: آندسته از گروه های هنری که می توانند در فضای باز فعالیت کنند مثل تئاتر، در این شرایط مشغول فعالیت هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر سینماها نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی فعالیت می کنند اما همین موضوع فاصله گذاری سبب شده مردم خیلی استقبال نکنند.