سیستمی شدن کنترل تردد تمام شهرهای کرمانشاه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314333|11:06 - 1400/05/26
نسخه چاپی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا تردد در تمامی شهرهای این استان کنترل و برای خودروهای متخلف جریمه اعمال می‌شود.

به گزارش امروله ،، فضل‌الله شیری اظهار کرد: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله باکرونامبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت‌های تردد در کشور از ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۲۴ مرداد ماه این ممنوعیت‌ها به صورت ویژه در ایام تعطیلات در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال شده و تا پایان روز جمعه پنجم شهریور ماه ادامه دارد.

وی افزود: کنترل‌های فیزیکی و سیستمی توسط پلیس راهور در تمامی شهرهای استان کرمانشاه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: بر اساس قانون، ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه داشته و تردد شبانه از ساعت ۲۲ لغایت سه بامداد ممنوع بوده و خودروهایی که قانون را رعایت نکنند، ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

شیری افزود: بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله باکروناتمامی خودروهایی که جریمه کرونایی دارند، تا یک‌ماه فرصت پرداخت داشته در غیر این صورت جریمه آن‌ها دوبرابر می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: تمامی مجوزهایی که تا قبل از تاریخ ۲۴ مردادماه از سوی هر مرجعی که صادر شده بر اساس مصوبه ستاد ملیکروناباطل است.

شیری با اشاره به مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی تصریح کرد: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک فقط در روزهای تاسوعا و عاشورا تعطیل است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: مردم تحت هیچ شرایطی قصد سفر نکنند، زیرا که چاره‌ای جز برگشت ندارند.