شرایط شیوع کرونا و افزایش مبتلایان و فوتی ها بسیار نگران کننده است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314334|11:08 - 1400/05/26
نسخه چاپی
شرایط شیوع کرونا و افزایش مبتلایان و فوتی ها بسیار نگران کننده است
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط شیوع کرونا و افزایش مبتلایان و فوتی ها بسیار نگران کننده است و مردم باید پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا را رعایت کنند.

به گزارش امروله ،پرویز اوسطی در گفتگو با خبرنگارمرصاد، اظهار داشت: شرایط شیوع کرونا و افزایش مبتلایان و فوتی ها بسیار نگران کننده است و مردم باید پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا را رعایت کنند. 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی افزود: هنگامی که رهبر عزیز انقلاب خود را مکلف به رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا می داند، همگی باید تبعیت کنیم.

اوسطی تصریح کرد: اگر همکاری و هماهنگی مردم در کنار افزایش روند واکسیناسیون باشد، این امیدواری وجود دارد که در کمترین زمان ممکن شرایط عادی شود و روند رو به گسترش کرونا را کنترل کنیم.

وی عنوان کرد: اعلام تعطیلی سراسری به دلیل کنترل رفت و آمد ها است که مردم در منزل بمانند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی مسافرت رفتن عده ای در این شرایط را از نظر شرعی و اخلاقی نا صحیح خواند.

وی افزود: مردم ما نجیب هستند و در چنین مواردی اهتمام ویژه‌ای دارند پس باید اطلاع رسانی درستی انجام شود که مردم رعایت کنند.