مراسم تودیع و معارفه شهردار صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314533|20:35 - 1400/08/10
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه شهردار صحنه برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه شهردار صحنه با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش امروله ،مراسم تودیع و معارفه شهردار صحنه با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

 

علیرضا حیدری در آیین معارفه شهردار صحنه عنوان داشت:با تبیین جایگاه نهاد شهرداری در تحقق توسعه پایدار و کمک به روند پویایی و پایایی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و مدیریتی شهری بر پیشران بودن این بخش در تعالی جامعه و ایجاد بسترسازی توسعه را خواستار شد .

 

حیدری انقلابی وجهادی  بودن مدیران را مهم دانست وافزود: مدیری که مسئولیت می پذیرد باید در راستای انجام تکالیف خود گام برداشته تا آبروی نظام اسلامی حفظ شود. وی با بیان این که باید از پتانسیل ها و وحدت و همدلی موجود به بهترین نحو ممکن و در مسیر توسعه و آبادانی شهر بهره گیری شود

 

فرماندار با بیان این که شهردار باید بدنبال یک درآمد پایدار برای شهر باشد، گفت: شهردار علاوه بر مسائل شهری می بایست یک مدیر توانمند در بحث کنترل بحرانی ها شهر هم باشد  

 

وی پاسخگو بودن را یکی دیگر از معیارهای مدیر موفق خواند وافزود: مدیران شهری باید خود را وقف خدمت به کار و شهر بکنند. همه شهر باید در یک سطح دیده شود چرا که همه مردم حق دریافت خدمت دارند

 

نماینده عالی دولت در شهرستان صحنه تاکید کرد: مسایل رفاهی و فرهنگی شهر هم از اولویت های است که یک شهردار موفق باید به آنها نگاه ویژه داشته باشد وهمکاری لازم شهردار با دستگاههای سطح شهرستان میتواند از بروز مشکلات اجتماعی نیزجلوگیری نماید.

 

 

حیدری تکمیل ساختمان صنایع دستی، تعیین  تکلیف مرکز تجاری شهرداری، تکمیل فرهنگسرای شهرستان، ساماندهی ورودی های شهرستان، ایجاد و احداث ترمینال خروجی شهر ، ساماندهی پارگینگ شهر،مرکز سایت زباله و....... را از مطالبات مهم مردم شهرستان خواند.

 

 

 

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه در جلسه تودیع و معارفه شهردار صحنه که در محل سالن جلسات فرمانداری صحنه برگزار شد تصریح کرد: امیدواریم در دوره ششم،  نگاه سیاسی در میان اعضای شوراهای شهری کم رنگ شده و حذف شود تا مردم طعم خدمت  رسانی صادقانه را بیشتر احساس کنند و اعتماد آنها به نظام هم بیشتر شود.

 

دکتر فخری اضافه کرد: باید توجه داشت که شهر مانند یک کالبد است به همین دلیل توجه به فعالیتهای فرهنگی هم بایستی مورد توجه قرار گرفته و در اولویت باشد تا شاهد توسعه همه جانبه شهرها باشیم و مشارکت مردم در امور هم تقویت شود.

 

 

وی بیان کرد: شهردار بایستی صادقانه و قانونمند به دور از مسائل سیاسی در خدمت مردم باشد و ما نیز توصیه می کنیم این رویکرد جدی گرفته شود.

 

 

 دکتر فخری ضمن تشکر از زحمات " مهدی رضایی " شهردار سابق گفت: آقای " کیومرث اسدی" مدیر با تجربه ای است که همه شاخص های یک شهردار را دارد و در مسئولیت های گذشته خود توانسته است رضایت مردم را جلب کند و این سابقه می تواند در شهرداری صحنه به کمک ایشان آمده و موفقیت وی را تضمین کند.

 

 

معاون عمرانی استاندار در ادامه  گفت: طرح تفضیلی شهر صحنه با جدیت تمام در دستور کار شهردار جدید قرار گیرد، تا علاوه بر علاوه بر درآمد مشکلات تعاونی ها مسکن این شهرستان  مرتفع گردد.

 

 

 

 

کیومرث اسدی در آیین معارفه خود بعنوان شهردار صحنه؛ گفت: درب دفتر بنده همیشه باز خواهد بود و با آغوش باز از پیشنهادات و انتقادات سازنده شهروندان استقبال خواهیم کرد.

 

اسدی اظهار کرد: این شهر دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که با استفاده از تجارب گذشتگان،  و حمایت مردم تلاش خواهیم کرد تا این شهر را به نقطه مطلوب برسانیم.

 

وی با اشاره این موضوع که مردم شهرستان از شریف ترین و با نجیب ترین مردم استان هستند گفت: بنده بعنوان یک خادم که سابقه خدمت چندین ساله در این شهرستان را داشتم هیچگاه خودم را از این مردم جدا ندانسته و قول خواهم داد که در امور شهری به بهترین نحوه خدمتگذار این مردم شریف باشم.