جلسه توانمند سازی معلمین تربیت بدنی شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314544|10:28 - 1400/08/22
نسخه چاپی
جلسه توانمند سازی معلمین تربیت بدنی شهرستان صحنه برگزار شد
جلسه کمیته تخصصی و توانمند سازی معلمین تربیت بدنی و مدیران مجتمع ورزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارش امروله ،جلسه کمیته تخصصی و توانمند سازی معلمین تربیت بدنی و مدیران مجتمع ورزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان صحنه برگزار شد.

 

علیجان همتیان در این جلسه عنوان کرد: این جلسه با محوریت تبیین و توضیح موارد مرتبط با کیفیت بخشی درس تربیت بدنی بوده و به بررسی ابعاد مختلف اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی در مدارس پرداخته شد.

 

وی ادامه داد:  بررسی و اقدام جهت رفع مشکلات و موانع موجود در امر آموزش ، تأکید بر اجرای طرح ها و برنامه های تعیین شده در تقویم اجرایی سالانه ، بررسی وضعیت درس تربیت بدنی در مدارس غیر دولتی و برگزاری دوره های ضمن خدمت تخصصی تربیت بدنی ویژه مدیران مدارس باید مورد توجه قرار گیرد.

 

همتیان خاطر نشان کرد : با توجه به تعدد تقاضاهای واصله و برخی مشکلات فنی سامانه پادا، ارزیابی سواد حرکتی دانش آموزان ابتدایی تا ۳۰ آبان تمدید شد ه، لذا خواهشمند است در فرصت مقتضی نسبت به تکمیل ارزیابی ها، اقدام فرمایید.

 

معاون پرورشی مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت :امسال طرح ارتقای سواد حرکتی ویژه   دانش اموزان ابتدایی می باشد.

 

وی در پایان، ضمن تأکید بر همکاری در پیشبرد اهداف موجود در دستورالعمل اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی، ارتقاء کیفی ساعت درس تربیت بدنی را از مهمترین برنامه های تربیت بدنی دانسته و پیگیری جدی آموزش مدیران و معلمان تربیت بدنی را در دستور کار قرار داد.